2014年9月10日星期三

出巡第十四站Hameln

9月1嚟到Hameln. 
以為舊城區係好童話feel嘅, 好商業化囉. 啲建築style又好雜.












落雨,指示又差,仲要我冇print地圖. 好多景點都搵唔到...
右邊係Haus Osterstraße 12, 1576年
有啲消失咗嘅建築物喺有附近地方有模型睇.
Hochzeitshaus 1610-1617年興建.  9:35am 11:35am會有鐘聲奏音樂. 1:05pm, 3:35pm, 5:35pm奏樂之外中間仲會打開,會見到捕鼠人帶走啲細路.
Marktkirche St Nicolai
彩色(係咪石棺蓋?)未見過.
Post office building(冇八吓依家仲係咪)
童話主角捕鼠人
有老鼠呀!
右Leisthaus 1585/89年興建, 左Stiftsherrenhaus 1558興建
Detail啲睇睇Stiftsherrenhau.
Rattenfängerhaus捕鼠人之家
牆身刻咗話1284年6月26日有130個細路失蹤!
130個細路? 係咪真有其事呢?
對面間Garnisonkirche教堂已經活化咗做銀行. 入邊已經唔覺前身係教堂.
落雨真係冇乜心機睇. 快快行完. 攞車時個mall先睇吓手信.


53 則留言:

  1. 咁呢度算唔算值得去呢?

    回覆刪除
  2. 童話主角捕鼠人……對細路講呢啲大話,咪從小教佢哋要識分辨真假。

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲要分辨邊d係金魚佬,唔好亂咁跟人走.

      刪除
  3. 原來這兒是童話捕鼠人的發生地!

    回覆刪除
  4. 個度無 tourism office 咩? 唔去個處攞張地圖

    回覆刪除
    回覆
    1. tourism information唔o係舊城. 舊城都有地圖板,但係落雨冇detail咁睇.

      刪除
  5. 查實你係咪睇樓團呀 , 仲有幾多站架.
    有冇買幾隻老鼠食0者.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個trip真係睇咗好多樓.
      冇買啊.

      刪除
  6. 之前去過哩度,我個日天氣好好,我blog提過幾個影相位喇,
    你無留意到!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有重溫你個blog架. 但係冇留意影相位.

      刪除
  7. 老鼠款式都唔少, 有冇捉返D做手信呀?

    回覆刪除
  8. 睇咁多日好似度度都差唔多咁。

    回覆刪除
  9. 唔知有冇時間嚟呢度, 我地會留 Hanover 2日, 但係預咗福士廠一日遊

    回覆刪除
    回覆
    1. 福士廠係邊架? 唔知添.

      刪除
    2. http://www.autostadt.de/en/explore-the-autostadt/

      刪除
    3. Thank you. 下次如果去Hannover時去埋呢度先.

      刪除
  10. 捕鼠人之家同細路失蹤...兩者有咩關聯呀??

    回覆刪除
  11. 我以為有唔同的童話故事人物 , 原來衹有老鼠 , 麻麻 .

    回覆刪除
  12. 你終於去左呢度!, 我去時雖然唔十分好天氣不過都比你好喎, 天氣唔好都好影響旅行既心情架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 德國真係好多地方想去,排到e+先去呢度.

      刪除
  13. 我o既猜測係戀童魔帶咗d細路....

    回覆刪除
  14. 隻老鼠吸引你去呢度o架?

    回覆刪除
  15. 老鼠朱古力, 我唔敢食.

    回覆刪除
  16. 最後既相内、有pink, green, & white既セ野来架?

    回覆刪除
  17. 以前啲石棺, 好興雕埋個人形出黎, 認住呢個墳係某某. 上了色靚好多喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估以前可能係有色o既,e+見o個d可能時代久遠甩咗色

      刪除
  18. 戀童魔要拐細路仔使乜攪到要拐130個咁多呀?唔通想一日玩一個天天新款?
    仲有佢點將130條細路由唔同屋企引出嚟又肯跟住佢行,之後又點安置130隻甩繩馬騮? 又要比飯佢哋食,都唔易喎 :p

    回覆刪除
  19. 戀童魔一定想一日玩一個天天新款啦. o個個時代d人天生天養,唔難喎.

    回覆刪除
  20. 啲手信係老鼠,好驚呀!

    回覆刪除
  21. 呢度半日攪掂~~去呢d童話feel木屋仔我真係最怕見到H&M, Zarx, Bershxka, 好悶呀,浪費橦靚靚建築物

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得木屋仔應該係小店. 連鎖店唔多match咁.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.