2014年9月24日星期三

乜都講吓

今日乜都講吓
大家如果依家嚟維也納可能有啲失望,因為莫札特修身中.
最近垃圾桶有個告示. 有按金嘅樽請放垃圾桶旁. 可能係唔想拾荒者摷垃圾影響衛生啦.
1920號有個Das Wiener Einkaufsstraßen Festival (Shopping street festival). 19號呢日去咗Landstrasse八吓.
今年規模細咗. 只有呢檔係新嘢.
森巴女郎,即刻卜去睇.
20號呢個活動喺我屋企附近例牌搞咗個Kürbisfest南瓜節.
今年憑coupon可以有一個免費南瓜. 唔係好食南瓜嘅我都唔蝕底.
有日得鬼閒,去搵以下呢個藝術品睇睇
呢幅係一個公屋嘅壁畫. 公屋係納粹年代起,壁畫描繪納粹黨眼中理想家庭,一家都係金髮.  
呢個黑暗歷史嘅嘢並冇被抺走,只係剷咗個納粹黨徽. 之後搞咗個公開比賽,同佢改一改裝
反轉Idylle(理想),意思係呢個家庭望出去好理想,但係外邊人睇係相反.
Blog友介紹食Kiwi Berries. 個皮似食厚皮提子,果肉好甜,唔係奇異果個味. 我呢度125g賣兩歐. 咁啱間超市有自定75折貼紙,又去買pack嚟食.
另一Blog友喺港買咗一隻奧地利品牌古力. 我之前真係未見過. 搵咗幾間超市都冇. 咁啱喺我附近間賣肉outlet見有,買嚟試試. 味道OK. 呢邊賣0.9歐一排.
呢間餐廳有Braunch.....但係乜嘢係Braunch??? 諗諗諗..... 
哈哈哈!串錯字. 係德文口音Brunch. 德國人讀英文好鍾意加個ah. 而德文字係有音寫音,所以呢個外來語就串錯咗喇. btw google,braunch係一個古英文字,即係依家branch.
星期一某超市喺某報紙一定有廣告. 今個星期一見佢呢個廣告有嘢想買喎. 去咗一間唔見,去另一間又唔見(係要佢賣廣告嗰啲乜都冇喎). 冇理由我睇錯吖...
明明寫星期一(24)開始有喎....... 
咦咦咦! 今個星期星期一係22號喎!!! 咁都有?!!

46 則留言:

  1. 我某親戚係大陸買樓, 交樓日期係9月31日

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估係即時改過晒D文件,right??

      刪除
    2. 佢照收到樓, 係9月30日呀, 有無改番文件, 就唔知啦

      刪除
  2. 按金樽放出邊,好人性做法
    查賓森巴女旁黃衫呀伯吸引你XXD
    刮空整南瓜燈
    迷你kiwi麻麻
    價真棧大把奧國嘢
    你又老眼昏花XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. D人摷垃圾桶其實都幾影響市容.
      黃衫呀伯有一見鍾情喎.
      整南瓜燈咁冇衣食架!!!
      迷你kiwi我覺得好好食,好甜. 正.
      大把奧國嘢,你又唔報導一吓!!
      睇得好清楚,係佢錯.

      刪除
  3. 南瓜湯好味呀。。。。我呢度南瓜好貴呀!
    你呢隻古力是黑力入面coffee嗎?我都ok喎!
    超市廣告的特價貨我真係好少遇得上又買得到,都唔知係咪只係引你入局

    回覆刪除
    回覆
    1. 南瓜湯都OK, 我唔食見到南瓜肉o既煮法,唔like個口感.
      係呀. Espresso味.
      我都有呢個感覺. 要一早去.

      刪除
  4. 咁你最後買唔買到呀?

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. Like佢保留咗唔光彩o既歷史同時有反思.

      刪除
  6. 咁不如加多d Pfand回收機啦.. 係咪仲喺超市先有?
    kiwi berries 我未食過, 連皮好食嗎?
    Austrian brunch有乜食呢?
    排古力我都未見過,想揾sweet cherry介紹嘅Lindt strawberry cheese cake古力多d.. 你果庶有嗎?
    mittwoch寫錯montag? 爭好遠...

    回覆刪除
    回覆
    1. 超市先有Pfand回收機,可能佢哋負責啦. 另外好多人夜晚先o係街隊啤,超市都收咗.
      連皮食都OK架. 你冬天先黎唔知有冇機會見到.
      奧地利本身冇 brunch架. o個間係印度餐廳,未幫襯過.
      strawberry cheese cake古力唔知有冇呢,去搵吓先.
      以佢個習慣我估唔係寫錯,應該係搵咗唔知邊一年個舊廣告

      刪除
    2. http://www.lindt-shop.co.uk/lindt-hello-strawberry-bar-100g.html

      刪除
  7. 整無南瓜口感又香口嘅南瓜餅,然後拎啲送去賄賂人。
    長形嘅街市賣三蚊斤,你果邊賣幾銀呀?
    免費一定好貪心,你一定拎最大嘅至少有十斤啦!
    美國消委會一定告到間超市甩褲,罰佢一千萬全數袋哂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對! 整咗&將會整冇南瓜口感o既o野.
      呢度around 1.3歐1kg.
      美國真係乜都可以告

      刪除
  8. 焗南瓜囉我奶奶將南瓜切簿片,一層南瓜一層芝士好似lasagna咁,可以加少少garlic/onions/leeks吊吊味

    回覆刪除
  9. 納粹黨眼中嘅理想家庭,一家都係金髮,仲要係藍眼睛喎,你有無行埋去睇幅壁畫啲人物係咪藍眼睛?
    南瓜如果想整甜品可以係南瓜布丁,南瓜pie

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次帶個望遠鏡去睇真D
      甜品....都係麻麻.

      刪除
    2. 吓?幅壁畫唔可以行埋去睇㗎?

      刪除
    3. o係兩三層樓o個個level,要岳高頭睇架.

      刪除
  10. 我去歐洲咁多次,啲古蹟一整就幾年,次次經過都維修中,新天鵝堡整咗五六年,所以莫扎特小兒科喇!

    回覆刪除
  11. 咦~~~~果然真係買到喎!不過我諗喱個品牌可能唔算太出名所以唔係度度有得賣吧!
    espresso喱隻真係好濃味,鍾意飲濃咖啡的人會鍾意,如果0.9歐其實同香港價錢差不多了,遇啱有七折會再平一兩蚊而已
    未見過mini kiwi,佢原產地係邊度呢?
    自定discount貼紙幾好,至少買到真係要嘅野
    咁其實係咪真係24號星期三先開始?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁遠運去HK價錢都係差唔多. 呢邊真係食水深.
      我d mini kiwi係本地出產. Blog友買o個d係比利時貨.
      以佢個習慣星期三唔會有新貨上架o架.

      刪除
    2. 哈哈~ 基爾介紹,唔太出名都比王子發揚光大啦~

      刪除
    3. 佢唔介紹真係唔知有呢個品牌.

      刪除
  12. Mini Kiwi 昨晚才在百X超市見到, 不過同你個邊外表有少少不同, 原來好味? 下次要買來試下先.

    回覆刪除
    回覆
    1. 外表有少少唔同. 咁唔知味道同唔同喎. Anyway都試下啦.

      刪除
  13. 壁畫上反轉的Idylle, 好貼切地反映當時社會的殘酷。

    回覆刪除
    回覆
    1. Like佢保留咗唔光彩o既歷史同時有反思.

      刪除
  14. 回覆
    1. 我d mini kiwi係本地出產. Blog友買o個d係比利時貨.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.