2014年9月15日星期一

腦殘遊記

今日睇到呢單新聞,覺得中國人好靈活變通架啫.

據報噚日一名24歲中國遊客(聽講係台灣人), 維也納check out,晏啲會搭車去布拉格. 之間嘅時間決定去聯合國參觀. 但係佢覺得個篋好重,所以鎖咗個篋喺地鐵月台. 維也納地鐵站唔似日本,locker . 佢就好似上圖咁用鐵鍊鎖咗個鎖. 只帶咗錢,證件,相機開始佢呢日行程.

其他人見到呢個篋時,以為係炸彈恐襲. 警方大為緊張,疏散地鐵站嘅人. 當佢想去攞番個篋時,因為唔識英文,警方要搵翻譯. 最後先知係虛驚一場.  
但佢可能因為要出動到警方,要埋咗張單(用者自付,未知幾錢).

Verdächtiger Koffer löste Sperre am Stephansplatz aus

Betrieb wieder aufgenommen - Tourist hatte Koffer angekettet

Wien - Ein chinesischer Tourist hat in der U-Bahnstation Stephansplatz in der Wiener City am Sonntag mit einem zurückgelassenen Koffer Bombenalarm ausgelöst. Der 24-Jährige hatte laut Polizei aus seinem Hotel ausgecheckt und wollte noch Fotos in der Stadt machen. Währenddessen ließ er sein Gepäck mit einer Kette an einen Sitz gebunden am Bahnsteig stehen. Daraufhin wurde der Entminungsdienst gerufen.
Das Gepäckstück war gegen 11.00 Uhr von einem Mitarbeiter der Wiener Linien auf dem Bahnsteig der U3 entdeckt worden. Die Züge der Linien U1 und U3 wurden daraufhin kurzgeführt, der Fahrbetrieb in der Station Stephansplatz komplett eingestellt, wie Wiener-Linien-Sprecherin Anna Maria Reich zur APA sagte. Die Station wurde evakuiert, der Entminungsdienst und vorsorglich auch die Wiener Rettung rückten zum Ort des Geschehens aus.
Als der Chinese wieder vom Fotografieren vom Vienna International Center zurückkehrte, löste sich die Aufregung um das herrenlose Gepäckstück gegen Mittag wieder auf. Der Tourist gab laut Polizeisprecher Thomas Keiblinger an, Schmerzen im Arm gehabt zu haben. Deshalb wollte er den Koffer nicht bis zu seiner Weiterreise nach Prag mit sich herumschleppen.
Im Koffer waren lediglich persönliche Gegenstände des 24-Jährigen. Nur Bargeld, Ausweise und die Fotokamera hatte er bei sich getragen. Der durchgängige Fahrbetrieb der U-Bahnen in der Station Stephansplatz wurde kurz nach 12.30 Uhr wieder aufgenommen. Ob der Chinese für die durch die Aktion entstandenen Kosten aufkommen muss, war vorerst noch nicht klar. (APA, 14.9.2014)

61 則留言:

  1. 回覆
    1. 唔記得講, 我今日見到菠蘿型既鳳梨酥模, 8蚊/個, 64蚊/10個.拎上手好耐都係唔買, 費事又為左整而整.

      刪除
    2. 叻到冇朋友添啦.
      做乜唔買啫. 買啦,買啦,整畀我睇嘛.

      刪除
    3. 我唔會俾你慫恿到既, 哼 !

      刪除
    4. 有個鄉下仔未見過,你整畀佢睇啦.

      刪除
    5. 拖個鄉下仔去活埋啦.

      刪除
    6. 哈哈哈哈哈,我覺得留言部份仲精彩。。。。

      刪除
  2. 好多年前去日本我都差啲有大單野,畀海關懷疑我喺行理喼到藏械,因為我帶咗盒日本電視遊戲,內附膠手槍一把。

    佢今次遊歷真係畢生難忘,番去要燒炮仗慶祝。

    回覆刪除
    回覆
    1. 懷疑你藏械,咁你咪露械以表清白囉.

      刪除
    2. 當我想去整開時個男關員鬼死咁緊張叫我企定定喺到,係佢拉開我條拉鍊 親手帮我露械架!我諗我嚇親佢囉!俾人迫我露械 我都仲緊係要笑口淫淫咁對住佢啦! 果次真係露晒底。哈哈!

      刪除
    3. 睇怕唔係大支o野,唔會嚇親佢o既.

      刪除
    4. 我就覺得好普通啫,但佢將我支手槍拎上手把玩,面上係露出驚羡目光架。

      刪除
    5. 會唔會走火,有o野射出黎架?

      刪除
    6. 排咗條長龍等出境,個關員無得咁放肆玩咁耐喎!

      刪除
    7. 乜佢咁架, 搞罄人又唔繼續.

      刪除
  3. 如果要佢照價埋單>>>佢大鑊鳥
    如果唔使佢照價埋單>>>呢啲醒招實有人發揚光大,維也納居民大鑊鳥

    回覆刪除
  4. 真係估佢唔到, 咁都俾佢諗到呢

    回覆刪除
  5. stupid! 如果在英國,佢一定會被扣留問話,攪佢幾日!

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前入唔到留言,谷歌有時都一樣腦殘呀!

      刪除
  6. 維也納國際機場喺1985年都曾經有過恐襲
    警方要搵翻譯, 早知搵你去翻譯,賺外快 :p

    回覆刪除
  7. 火車站附近有冇info center可以寄存行李?

    回覆刪除
  8. 我諗個中國人應該會對警方講: 你地厚多士...厚多士...乘機走咗去!!!!!!!

    回覆刪除
  9. 罰錢算好囉,如果要行政拘留三五七日就C喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 拘留三五七日可能銀包冇咁傷喎.

      刪除
  10. 上個月有個蘇聯遊客爬咗上Brooklyn Bridge頂,話嗰度睇風景靚喎,新聞話佢有排都番唔到蘇聯,有排坐,睇吓罰幾多添。

    回覆刪除
  11. 佢有鐵鎖鍊旁身,我估佢流浪式旅行啦。佢去到邊,就鎖到邊。
    今次攪出個大頭佛,以作警戒。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎. 一早準備有鐵鍊即係去到邊都係咁做.

      刪除
  12. 其實寄喺酒店咪得囉...攪咁多嘢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知佢係咪唔知可以寄存or佢d英文唔識要求

      刪除
  13. 東方日報話係強国人wor! 我覚得E単news既主角係国強人先至合理!
    鬼頭都吾識分セ係台湾人&強国人.  連U都成日比d鬼問係米強国人lah!

    回覆刪除
    回覆
    1. Chinese又真係包括好多地方. 但肯定HK人冇咁低B

      刪除
  14. = =完全理解唔到...
    即使唔會俾人當做恐襲...佢點可以周圍放自己D野係街? 唔驚俾人加料?


    珮夫人

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.