2014年7月5日星期六

A貨Mos

有日見blog友食Mos 嘅照燒雞包. 突然想去Mos個網考吓. 中間材料都好簡單, mayo, 生菜,洋蔥同照燒雞.
我擺得冇人咁靚,但係我個A貨都好好味.
巡吓仲有乜包可以,見到佢有唔同款モスの菜摘。早早前日本電視都有介紹過. 佢係用生菜代替個,好似健康好多咁.
整開照燒雞包,就整照燒雞味啦. 我冇整個套. 食時都幾 o.

62 則留言:

  1. 如果D生菜新鮮, 其實夾生菜仲好食啊, 卜卜脆.

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我都覺得好,有時我會唔想食個包

      刪除
  3. 我淨係鐘意食佢既蝦堡
    你下次食剩隔夜飯,整飯堡or rice pizza啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 飯堡我整過啦. 好易散o既.
      Rice Pizza等我搵吓食譜先.

      刪除
  4. 用生菜黎包肉碎都好食。

    回覆刪除
  5. 韓燒都係用生菜夾肉嚟食,好食。

    回覆刪除
  6. 咁大pet醬架!菜就要多d啦!

    回覆刪除
  7. 原來捩 o棄有正字架,係>>>邐迆

    回覆刪除
  8. 好同意樓上所言...可以整下米堡...~ 一定好好味~~

    回覆刪除
  9. 唔記得喺邊間賣廣告,最新推出之產品係用兩塊甚至三塊碎肉壓實做外皮(像麵包),然後在中間放醬汁和沙律菜.....
    因為冇諗過想食,所以看完就唔記得邊間嘅出品!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪我呢度啲連鎖快餐店咯,都係嗰幾間其中之一,遲啲再見到話你知。

      刪除
    2. 好好好. 我想睇吓係點

      刪除
  10. 用生菜代替包好健康, 但係唔飽囉!

    回覆刪除
  11. 好耐以前同韓國朋友痴餐,佢哋係將啲牛肉碎,炒蛋碎,白飯,再加一大匙韓國辣醬放喺一大塊羅馬生菜上面,捲起嚟食,好味㗎!因有飯所以都好飽.

    回覆刪除
  12. 好得呀, 王子! 下次不如整埋 Rice burger 喇

    回覆刪除
  13. 照燒汁係咪現成有得買?

    回覆刪除
    回覆
    1. 自制架. 買現成用好耐都用唔晒.

      刪除
  14. 王子你個個算擺得似咖啦~ 我之前睇有關food styling既書講,
    我地常人無可能擺到佢地咁咖
    因為呢D product 相入面有 D野食多數未熟
    同埋加左好多"凡士林" 同埋D唔食得既野去令D野食glossy D同埋靚仔D


    珮夫人

    回覆刪除
  15. A貨都唔差吖,仲可以無限 encore 同加料~ hahahahaha

    回覆刪除
  16. 回覆
    1. 用鬼貨啦. 日貨去日本超市都有,但係好鬼貴.

      刪除
    2. 此留言已被作者移除。

      刪除
    3. 大間d先有萬字醤油. 其他都係賣泰國貨

      刪除
    4. 此留言已被作者移除。

      刪除
    5. 恕我搭訕 : 只要留言者剔咗右下角"通知我", 電郵就會收到所有留言者同回覆者既通知, 有咩咁奇 ?
      王子你唔係依家先係吓嘛 !

      刪除
    6. 此留言已被作者移除。

      刪除
    7. 一d都唔奇!
      剔咗"通知我"就會收哂所有留言及回覆.
      你唔想收就唔好剔,咁就乜都唔會收到.

      刪除
    8. 此留言已被作者移除。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.