2014年7月26日星期六

蛋蓋飯

喺yt見呢個造型嘅蛋包飯(嚴格嚟講只係蛋蓋飯). 我又玩吓先.
改良一吓. 我個version係咪好啲呢??
細細粒腸仔我呢度唔普遍,我要搵咗幾間超市先搵到.

45 則留言:

  1. 回覆
    1. 係喎. 下次都係簡單D只係腸仔蛋,走飯.

      刪除
  2. 杯柄係右邊順手d
    你係咪好得閒呀?
    我今日日好多你大婆呀XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 明顯係得閒過頭.
      邊度有我大婆出現?

      刪除
  3. 巧靚喎, 不過你個隻手無哂指甲

    回覆刪除
  4. 哈哈, 都唔錯丫, 幾有趣 ~

    回覆刪除
  5. 好得意喎,啲啤酒泡係咪用蛋白整㗎?其實可以用白飯㗎,咁就唔使另外煎蛋白喇 :p

    回覆刪除
  6. 你唔整個閃神!或者海綿寶寶!

    回覆刪除
  7. 生活清閒,時閰又多真好!

    回覆刪除
  8. 王子你個version 好cute呀!


    珮夫人

    回覆刪除
  9. 腸仔手指同Beer泡吾似、Beer杯過熟、U無follow instruction去煮lor.. Beer泡、U無Mayo亜?

    回覆刪除
  10. 像真度十足呀, 如果啲手指加埋指甲就更正.

    回覆刪除
  11. 哈哈,整得好!! 不過應該嘅mayo扮指甲

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.