2014年7月23日星期三

無謂嘢

早前有個無謂嘢展覽,影咗啲相一直放咗喺倉底.人哋個展覽完咗我先醒起未出po.
無謂嘢個定義係你鍾意未必我鍾意
左邊係裝芥末嘅馬桶.

人髮制飾物.

次貨.

現代


左邊係夾高個鼻用.



展覽中唯一有特權都唔准影...咁我當然要偷影啦. 係透明箱中嘅狗仔毛凳仔.
不文設計


你仲可以拎啲你無謂嘢捐去個展覽. 佢哋會開個跳蚤市場賣.





45 則留言:

  1. 查實你係咪去咗夜冷鋪?
    咁你有好多無謂嘢拎去擺檔啦

    回覆刪除
    回覆
    1. btw,我睇咗d資料,原來生果罐頭好多都唔需要防腐劑,只係以高溫處理及包裝既密封性即可長期保存,但因此經高溫處理,其中養份相對流失·

      刪除
    2. 其實我都有諗過拎d去. 最後懶懶閒冇咗件事.
      點都係食新鮮好過罐頭啦.

      刪除
  2. 雜亂無章,整理歸納完以專題分批介紹會好啲。

    回覆刪除
  3. 有無原因不准拍照狗仔毛凳仔呢? 完全看不見有什麼特別喎, 送它三隻字, "懶巴閉".

    回覆刪除
  4. 夾高個鼻嗰個有冇效用?好多人用得著。

    回覆刪除
  5. 二手物品拍賣呀?睇下算喇唔好買。

    回覆刪除
  6. 我估連 Michelle Obama 都唔會想著個件T恤呀

    回覆刪除
  7. 拎啲無謂嘢捐去個展覽,佢哋會開個跳蚤市場賣,咁如果你件野賣出咗,賺咗啲錢係比邊個㗎?

    回覆刪除
  8. 呢個展覽又真係幾無謂喎!

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 攞你床下底嘅野尼換吖!kaka....

      刪除
    2. 佢床下底有好多o野可以交換

      刪除
  10. 呢個展覽果然係好無謂

    回覆刪除
  11. 原來呢個世界上除左無謂人多之外,無謂野果真也不少喎! 哈哈! 咁無謂既野都諗到出來,仲要整埋出來,真係好野!

    回覆刪除
  12. 真係好冇謂喎,你有咁多冇謂時間嘅:p

    回覆刪除
  13. 無謂嘢有些都幾得意吖 , 好似個芥末馬桶齋睇就可以 , 但用來盛芥末就 ..... 哈哈好怪 .

    回覆刪除
  14. 真係好無謂囉....連筲箕可以放出來....

    珮夫人

    回覆刪除
  15. 驚見天線低低b, 咁九唔撘八o既~

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.