2014年7月29日星期二

我的農作物

全部都係花盆種, 啲收成好迷你
芥蘭頭味道濃.

士多啤梨只有呢粒係大粒. 好甜,好過買嗰啲.
同一盆士多啤梨幾星期後出嘅都好細粒. 但都好. 另外車喱茄唔知乜原因變咗水點形. 可惜冇乜味.
另一品種士多啤梨, 粒粒都好. 但係味道濃郁,好似食人造味咁.

67 則留言:

  1. 除了這些,有冇其它農作物及食得的香草?

    回覆刪除
  2. 好細粒個隻士多啤梨, 我都有呀, 味道濃, 但我嫌太細粒.
    通常第一年種, 收成麻麻, 第二年可能會好啲.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我想問吓係咪冬天都唔死架?

      刪除
    2. but u should change it to a bigger pot with new soil next year

      刪除
    3. 你留意吓,佢啲枝和葉愈伸愈長,愈長愈多架,所以明年收成會多啲。

      刪除
  3. 雖然細細粒樣子都幾靚吖 , 勝在自己種包冇農葯 " 正 "

    回覆刪除
  4. 我地D士多啤梨都好甜架

    回覆刪除
  5. 迷你堅可愛.....
    btw我度姨媽有迷你蔬菜盆栽賣,佢個盆栽迷你青瓜勁可愛

    回覆刪除
  6. 幾好喎!有得玩又有得食。今次唔洗即食都得喎!好新鮮!令我諗起細個時阿媽喺過節前平啲買定隻雞養,點知有次隻雞日日生隻蛋,有新鮮雞蛋食,好正。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢想我生金蛋送俾佢。

      刪除
    2. 你有兩隻,俾隻佢囉. kakaka

      刪除
    3. 身上嗰兩隻應該係阿媽喺出世前送畀我做禮物,唔準拎番喎!乜百有想你去做嘅職業係大太監咩!你遲咗好多,依家無市場啦!

      刪除
    4. 隻衰猴喺奥國偷唔倒嘅。

      刪除
    5. 咁希望你快啲偷倒個俾王子御用啦,唔駛成日都一個人在途上咁Dry啦!

      刪除
  7. 有隻番茄仔係水滴形架!

    回覆刪除
  8. 你種變種嘢呀,啱你d奇人啦
    王老子你手既雞脾位好夠肉,即你好有錢,果然係孤寒財主XXD

    回覆刪除
  9. 點解每樣嘢得一粒咁少嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知乜原因. btw芥蘭頭一棵一個架咋.

      刪除
  10. 全部都好迷你好cute呀!

    回覆刪除
  11. 好有心機吖!雖然係迷你版,但點都算係有收獲吖~

    回覆刪除
  12. 係唔係唔夠陽光同肥料? 自家種又有收成, 已經好好 :)

    回覆刪除
  13. 係咪上次免費攞果d盆栽? 有得食好好喎

    回覆刪除
  14. 嘩! 能種到芥蘭頭...勁呀, 可以做個貴族農夫呀!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.