2014年7月15日星期二

Longanisa

一袋袋搞乜鬼呢我?? 就係抄人menu賓賓菜第二彈>> longanisa
睇佢menu介紹係一種甜腸仔. 搵到呢個食譜.
http://allrecipes.com/Recipe/Philippine-Longanisa-de-Eugenio-Sweet-Sausage
但係要用腸衣...呢個食材我唔係好想掂喎. 仲有我又冇機喞啲肉入腸衣. 咁睇吓有冇唔用腸衣整腸仔嘅方法啦...就係用袋仔捲好,放入冰格定型.
我冇落防腐同肥膏. 味道好啱我. 下次可以減少少糖.


46 則留言:

  1. 沒有腸衣,做肉餅也可以!

    回覆刪除
    回覆
    1. 用呢個方法個外表滑滑,唔似肉餅

      刪除
  2. 回覆
    1. 保鮮紙好難打開o既.

      刪除
    2. 呢個根本係西班牙腸,d賓改甜少少當自己嘢.
      你唔識用保鮮紙?😓

      刪除
    3. HKo既蛋撻咪都係. 改咗英國佬o既少少當自己嘢

      刪除
    4. 你唔覺保鮮紙挪埋咗一舊好難開咩?

      刪除
    5. 你用乜鬼保鮮紙架?
      拉出有個嘢一拖成張平整架·

      刪除
    6. I mean用黎捲o野,之後好難打番開

      刪除
  3. 你想做賓賓菜美男廚神?

    回覆刪除
  4. 仲咩呢排咁有興趣整賓賓菜呀?

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 佢極可能在維也納結識了一個賓賓公主! 王子配公主,天作之合,絕配呀!XDD

      刪除
    2. 貪得意啫. 又冇人煮俾我食嘛.

      刪除
  6. 腸仔黎架?我以為包住一把把牛肉刀tim

    回覆刪除
  7. 又整賓賓菜,今年賓賓紀念週年呀?

    回覆刪除
  8. 無腸衣都啱我,塊衣都幾核突,我肯定唔敢掂。 呢個腸仔好正喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 食腸仔有腸衣我都OK. 但唔好叫我掂生o既腸衣囉.

      刪除
  9. 你不如搵個賓賓返嚟,咁咪唔使自己郁手!

    回覆刪除
  10. 用膠袋都得, 咁個肉漿唔可以太稀囉, 否則, 入唔到袋, 對嗎?

    回覆刪除
  11. 放入冰格定型 ..... wow.. u are so clever !!!!

    回覆刪除
  12. 乜你咁得閒嘅?
    整得似模似樣喎。

    回覆刪除
  13. 我喺超市買腸都係揀無腸衣嗰種,成日覺得啲腸衣難消化,有時o趙極都o趙唔爛.

    回覆刪除
  14. 我都要叫屋企位賓姐姐學整咯.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.