2014年7月1日星期二

世界紀錄

某超市為咗推廣佢target年輕市場嘅一條line, 627挑戰世界最大嘅雜果沙律紀錄. 喺全國搵咗150個員工幫手. 大家好落力咁切切切....



不停抬抬抬...
十種生果全部倒入呢個花園用泳池(生果見佢係冇洗嘅). 由兩位猛男負責撈
準備功夫要三個幾鐘,所以佢四個角都有大風扇吹啲凍霧水去keep住啲生果粒凍.
我去到時其實已經打破咗個舊世界紀錄. 只係健力士世界紀錄大全職員未開始驗證.
佢哋一路unpack 啲生果一路都派啲畀人. 好大pack!仲幾甜添呀!
最後用咗600L 橙汁,做咗個8.69雜果沙律. 之後係會分畀大家食. 因為我有下入場,又已經拎咗人一pack. 唔等佢lu.

47 則留言:

  1. 你仲唔知佢地切之前有無洗手添
    (個位妹妹又幾靚女喎)

    回覆刪除
    回覆
    1. 個位妹妹仔人靚女,但做出來的雜果沙律肯定含菌,你食埋我嗰份好了!

      刪除
    2. 有戴手套o既.
      靚女先可以做布景

      刪除
  2. 吓....食佢地撈嘅沙律? 食你手上個pack衛生好多, 又好味好多啦!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 如果只有一個蘋果,我冇咁早閃.kakaka

      刪除
    2. 拎咁大盒又整下jelly囉,一層raspberry , 一層panna cotta, 又靚又好食.

      刪除
    3. 一早食哂d raspberries 啦.

      刪除
  4. 洋人真係習慣好多嘢都唔洗架

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多時見人o係超市買生果都即食,冇洗.

      刪除
  5. 幾好玩!
    你果盒,好得!

    回覆刪除
  6. 其實整完個大兜沙律仲可以食得?

    回覆刪除
  7. 我冇見過意大利人洗生果提子車厘子就洗如果係apple , pear 之類用刀肶皮就食我攞去洗仲要比人話我多此一舉

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多時見人o係超市買生果都即食,冇洗.

      刪除
  8. 咁大池沙律,派都派唔哂啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. o個度好旺,好多人行架. 唔怕派唔哂

      刪除
  9. 到最後佢挑戰成唔成功呀?

    回覆刪除
  10. 去你果邊農場自己摘就唔洗即食,唔想肚疴咁辛苦,我會洗乾淨先食,特別呢邊農藥同防腐劑咁常用。

    回覆刪除
    回覆
    1. btw我覺得我呢邊d生果好似冇乜防腐劑,因為佢哋好快爛.

      刪除
  11. 嘩,沙律都玩破世界記錄,玩到無野玩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估呢個易破記錄卦. 有錢有人力就得.

      刪除
  12. 咁啲鬼鬼平時食菜食生菜都唔洗架啦, 好正常吖.

    回覆刪除
  13. 個男仔好似係用掃把嚟撈生果
    個靚女好似整親隻手指公,陰公!
    你攞咗嗰盒有無等返到屋企洗乾淨先食呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 撈生果o個個o野係似一字形o個種掃把.
      係喎. 整親隻手指公. 係咪因為咁唔可以切生果,唯有做布景

      刪除
  14. 係唔係秤左d生果先倒入池個度呀?

    回覆刪除
  15. 我寧願食你手上個盒都唔食個D沙律.......

    珮夫人

    回覆刪除
  16. 你手上盒野,香港賣得好貴。

    回覆刪除
  17. 王子真識揀人影, 個女仔幾靚!! (心心眼) 哈~

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.