2014年7月14日星期一

假和尚紐約行乞

美國紐約時代廣場經常有卡通人物模特兒要求遊客慷慨解囊,早前有一批華人加入陣營,他們疑為假和尚在該處化緣,當局指今年內已拘捕九名涉嫌「過度行乞」的和尚。有團體在facebook設立揭發假和尚專頁,公開其惡行,並警惕其他市民。

據指這些假和尚及假尼姑,會向途人出示一座寺廟的照片,訛稱捐款將會用於寺廟重建,同時向途人展示一本寫滿捐贈者姓名的小簿子。若途人捐錢,他們會以護身 符或手鐲相贈,但捐款太少,他們會大怒,要求民眾最少捐出約一百四十港元。有傳媒揭發其中一名「和尚」在公廁更換便服後,與友人到酒吧消遣。《紐約時報》 報道指,曾有真和尚上前與這些「和尚」討論宗教問題,但後者會走開。在紐約街上行乞並非犯法,但這些行為已惹起大批居美佛教徒不滿。
7月8 東方
_____________________________________________________
 
某日喺維也納市中心遊客區嘅購物街都見到呢啲人嘅蹤影. 仲要係兩個添. 佢哋手上有一件小物品,似係兜人買. 好心佢哋扮似少少,唔好著波鞋啦!

53 則留言:

  1. 太多假野,所以即使真也不會相信,避之則吉!

    回覆刪除
  2. 香港都大把啦,我諗依家全世界都有....仲有好多出入名店既, 超疊水.

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港真係好多,但係仲有冇人信o既呢?

      刪除
    2. 祈福黨都仲有人信啦, 香港地大把人冇腦 ,又貪,抵C!

      刪除
  3. 一定唔會比,超討厭.......分分鐘好食好住呀

    回覆刪除
  4. 騙徒層出不窮,一時 好心就會中招。

    回覆刪除
  5. 佢哋真識揀地方,啲美國佬又有錢又天真,俾到佢慣哂,高薪厚職人士嚟架,仲要唔駛交税添。

    回覆刪除
  6. 行乞者我只會俾食物,唔俾錢架

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好畀食物呀,佢食完會咋肚痛同你攞賠償

      刪除
  7. HK都好多呀...仲要好明顯係假....
    好心扮..都有誠意少少啦.....竟然著波鞋.....

    回覆刪除
  8. 化緣好似係討食, 唔係討錢
    個位假和尚好唔認真, 其實香港N年前都有假聾啞人士扮義賣呃錢

    回覆刪除
    回覆
    1. 紅樓夢名句 -- 假作真時真亦假......
      現今世界經常是雌雄莫辨,真假難分的......

      刪除
    2. 我睇報紙香港e+有真聾啞人士扮但都係假義賣

      刪除
  9. 張相你影架?會唔會唔只兩個呢!可能有組織喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見兩個,只影咗呢個. 可能多過兩個都未定

      刪除
  10. 回覆
    1. 唔知呀. 我見o既時候未有人上當

      刪除
  11. 科隆都有,佢地呃神騙鬼,影衰我地中國人。
    我在這裡已被德國人多次問我,今時今日中國人還吃狗肉嗎? (我覺得問果個也很不禮貌)

    回覆刪除
  12. 好多地方都有

    New York:
    https://www.facebook.com/fakemonksnyc

    Sydney:
    http://www.smh.com.au/nsw/con-artists-dressed-as-buddhist-monks-dupe-people-out-of-cash-in-sydney-20140108-30gt0.html

    Tokyo:
    http://www.japanprobe.com/2012/10/24/fake-monk-fundraising-scam-targets-foreign-tourists-in-tokyo/

    回覆刪除
  13. 呢啲咪叫知人口面不知心咯,所以凡與金錢的事就會複雜起來,那一定要有監督才可以........

    回覆刪除
  14. 唉,這裡大把假嘅,政府會克制非法行為

    回覆刪除
  15. 到達神憎鬼厭的地步!

    回覆刪除
  16. 原來已經殺到去歐洲美國@@

    回覆刪除
  17. 呢邊都有呀, 啱啱噚日聽電台先至講起.

    回覆刪除
  18. 假和尚咁有錢,坐飛機去外地行乞架! @@"

    回覆刪除
  19. 係公司有見過有個和尚過來上網
    我一直都唔明白點解...
    老細話...和尚都要學英文既


    珮夫人

    回覆刪除
  20. 我見過香港果d睇地產報,可能夠錢買樓 !
    又話憎人四大皆空,哈哈哈

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.