2014年7月2日星期三

第一次世界大戰

一百年前628 奧地利Archduke Franz Ferdinand遇刺引發第一次世界大戰. 一百年後某報紙番印當時6月29嘅報導.
乜圖都冇....
字體仲要係好難睇...
一百周年前一日去咗軍事博物館.
預覽一個有關第一次世界大戰嘅展覽.
刺時用嘅手槍同第一次襲擊時嘅碎玻璃窗.
當時架座駕.
車身上嘅子彈窿.
皇儲臨C時瞓喺呢度.
割開佢件衫急救
血染的底衫.
遇刺時所攜物品.
奧地利宣戰,開始咗第一次世界大戰.






通訊設備
醫療用品

雪地戰士
高山戰士
戰機
空軍
海軍同其他國家軍服
大炮真係好大.
好似係防空罩.
因為係預覽,好多嘢都未準備好. 背心男趕工中...
啲文物開咗箱,冇遮冇掩等上架.
宣傳戰爭玩具
宣傳戰爭產品.
戰俘
戰爭代價..物資缺乏. 中間poster係徵召舊衫.
戰爭代價...傷兵


戰爭代價..人命損失
戰爭代價..奧匈帝國滅亡. 佢係last位皇帝.
有關戰爭

55 則留言:

  1. 戰爭殘酷,不願見!
    願見人人,和平友愛……

    回覆刪除
    回覆
    1. 博物館有個口號, War belongs to museum.

      刪除
  2. 睇嚟一百年過咗去,人類仲未吸取到戰爭代價嘅教訓,成日都要開戰咁款。

    回覆刪除
  3. 我地呢邊都做左個特輯講呢件事件
    世界和平呢樣野, 都好難實現到

    回覆刪除
  4. 就是因為100年, 離開太遠, 大家都忘記它的殘酷. 現在部份地區國家, 罵戰聲四起, 內戰頻生. 有專家已意識到世界性危機的存在.

    回覆刪除
    回覆
    1. 近代o個d冇理由唔記得啦. D人都仲係打!!

      刪除
  5. 100年喇!有冇訪問百歲人瑞?聽下佢地的經歷或者佢地家人經歷。

    回覆刪除
  6. 這樣說來,現在的奧地利國家政府,是在奧匈帝國滅亡後才成立,算起來還未夠一百年啊!

    回覆刪除
  7. 其實以前D野好耐用,依家咩到好化學。

    回覆刪除
  8. 你都冇講向邊個國家宣戰?應該唔係德國啩,我啲歷史好碴......

    回覆刪除
  9. 睇番先知100年前嘅奧匈國係咁強大,喺果時係歐洲五大列強,依家就係蚊型國,世事難料。

    回覆刪除
  10. 刺殺地点係 Sarajevo 拉丁橋

    回覆刪除
  11. 最可怕就係戰爭, 打唔死都餓死.

    回覆刪除
  12. 宣傳戰爭玩具好似細個時玩嘅飛行棋
    遇刺係6月28發生,唔係29,報紙係第二日先有得報導,所以第一張圖張報紙係29號

    回覆刪除
  13. 皇儲件軍服上面的鈕扣, 100年後還沒有變色, 正明是真金, 好嘢嚟!

    回覆刪除
  14. 好多珍貴文物
    連架車都仲健在,犀利
    近排英文台都有講一次大戰的紀錄片播

    回覆刪除
  15. 張報紙咁多字,就算係中文都唔想睇

    回覆刪除
  16. 次次睇親有關世界大戰既資料都好心傷
    戰爭真係好恐怖

    珮夫人

    回覆刪除
  17. 讀書時有讀過呢段歷史,但係好似而家D人有無讀過都好似忘記戰爭帶來既禍害,世界周圍都亂七八糟, 唔通真係好似宮崎駿畫D卡通咁,遲早人類係會自我毀滅世界.....唉!

    題外話, 王子你有無睇西島秀俊MOZU既Season 2 ?出左了。 

    回覆刪除
    回覆
    1. 近代咁多次禍害都唔記得. D人都仲係打!!
      我同時要追美劇,未有時間睇Mozu. 春季睇咗愛麗絲之棘同花咲舞不會沉默之後我e+先開始睇Border咋.

      刪除
    2. 噢, 兩套我也有睇而家追緊Mozu.Season 2.
      美劇睇開既剛完一季, 等緊新一季.

      刪除
    3. 我睇o既美劇都係新o既.

      刪除
  18. 歷史讀過,兩槍令一千萬人死咗,奧匈帝國亡國!!
    哩個展覽真喺好豐富,好多資料相片物品,我都喺第一次見,
    枝行兇槍原來喺自動手槍

    回覆刪除
  19. 呢個展覽幾好, 有意義, 可以提醒人戰爭o既殘酷~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 博物館有個口號, War belongs to museum.

      刪除
  20. 看到U既WW1網誌、我都有篇野想出、同最近日本国内以至全世界(特別係大陸)都関注既。。
    不過留言既reply function令我吾想出update...

    回覆刪除
    回覆
    1. 你個reply function有乜問題呀??

      刪除
    2. U去我個blog応該会看到毎條留言都無回覆&削除 function
      我係無得click回覆就reply到U

      刪除
    3. 你以前個回覆唔係咁o既喎. Check吓個回應setting睇睇.

      刪除
    4. check左lah! 無改変過亜! 我出左update、不過留言就応該一様係無自動串連。。

      刪除
  21. 沒有歷史沒有今天,值得我記取!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有歷史但係d人仲未得到教訓,繼續有戰爭.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.