2014年7月27日星期日

「鍍金」新現象?

好消息! 冇得金色大廳表演*,好彩仲有地方可以獻醜<<--- 我估佢哋係咁啦.

廿二號嗰日經過city hall,見到以上張poster(只有中文). 見係免費娛樂,於是廿三號晚去睇睇
開場係奧地利國家郵政樂團. 係咪同poster好有出入呢?
跟住就係好似央視春晚咁...
女歌手以高八度嘅唱功唱咗茉莉花同Edelweiss. Edelweiss聽咗好耐先知佢係唱英文.
佢唱月亮代表我的心.
唔好笑小丑.
拉丁舞....似睇中學舞蹈表演
功夫.
太極
太極師傅表演咁多人推都推唔郁....
但係試咗三四次都郁咗. 真係瘀爆!
又係高八度.你可能話北方係咁唱啦. Sorry我唔識欣賞囉.好彩只係唱咗一首歌.
意大利歌劇. 正正常常
最後呢位大媽好似好有名氣咁. 好多人走咗去台下影相.
佢哋真幾冇品架. 自己表演完就拉隊走人. 剩低郵政樂團自己擔大旗.  
呢個藝團喺維也納表演過,回國後可能升價十倍. 唔知以後維也納會唔會多咗呢啲中國藝團公開表演呢??


*(星島日報7月10日報道)淄博大媽登上維也納金色大廳大舞台,成都小學生「夢圓」維金色大廳,溫州女企業家「逐夢」金色大廳……
內地的藝術團體紛紛湧到奧地利維也納的金色大廳演出「鍍金」,「門票基本靠贈送」,成為醜聞。文化部近日發出文件強調,將採取多項措施加強監管和引導,堅決制止「鍍金」現象。
文化部稱,近年來,國內一些藝術團組和社會團體以「文化交流」的名義,自費赴維也納金色大廳等國外著名演展場所進行「鍍金」性質演展活動的現象 日益嚴重。這些活動往往採取自付場租、對外贈票以及組織觀眾的運作模式。有的甚至動用政府經費,不計成本、不看對象、不講實效,通過不實報道或炒作來達到 撈取名利的目的。既浪費了人力物力財力,也損害了國家藝術尊嚴,助長了形式主義之風,造成極為不良的社會影響。
文化部通知要求,各級文化行政部門要規範和加強外事管理工作,加大監管力度,堅決阻止各類「鍍金」活動。

38 則留言:

  1. 佢地海報同D服裝都超娘, 佢地可唔可以與時並進一下呀

    回覆刪除
  2. 開場係奧地利國家郵政樂團>> 張poster字太細睇唔到呀!佢係寫咩樂隊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係奧地利國家郵政樂團囉. 但係poster用咗另一個樂團o既相.

      刪除
  3. 回覆
    1. 佢哋係o係個廣場表演,唔多覺有奧地利人特登去睇(可能因為只有中文poster). 睇o既多數都係路過囉.

      刪除
  4. 走咗去台下同藍色大媽影相嗰啲係西人定中人?

    回覆刪除
  5. 以前好多大陸人來過英國讀埋D垃圾 study centre, 又話來過英國留學,做研究!這些應該是同一道理。

    回覆刪除
  6. 王子喺奧國咁耐都鍍咗層好厚嘅金,下次衣錦還香江時,等我喺你身上度刮啲金出黎救吓我呢個窮鬼。哈哈!

    回覆刪除
  7. 乜咁既嘢你都睇哂咁捧場呀
    奧國咁鬆手批場,自己都好有問題啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 見佢唔係全唱歌咪睇吓囉.
      呢個係商業活動,有人想租場做乜唔租呢??

      刪除
  8. 你都幾捧場, 由頭睇到尾

    回覆刪除
  9. 你好得閒喎,咁都睇哂。

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 呢個我唔肯定,未必係有人請佢哋黎.

      刪除
  11. poster 寫晒中文好明顯都係叫華人睇 lol

    回覆刪除
  12. 哈哈免費節目唔好咁高要求喇 .

    回覆刪除
  13. 無心口碎大石和軟骨功睇嘅?XXD

    回覆刪除
  14. 呵呵……竟然請到VIP奧國靚王子去欣賞!

    回覆刪除
  15. 唔駛錢既唔要求得咁多架啦.

    回覆刪除
  16. 金色大廳原來係cityhall,我以為係租國家歌劇院鍍金,cityhall同香港的社區會堂level一樣,呃到人咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. No,no,no. 誤會了. 金色大廳係Musikverein個goldener Saal. 佢哋e+唔可以o係o個度表演, o係Rathausplatz都好過冇啦.

      刪除
  17. 回覆
    1. 中國人多, 唔多覺有奧地利人特登去睇(可能因為只有中文poster). 睇o既西人多數都係路過囉.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.