2014年7月31日星期四

某日雜記

某日市中心有示威. 但係唔聽講亞洲國際都會有人關心. 定係搞佔中,反佔中冇時間呢?
呢度好多地方都狗狗friendly,除咗超市. 狗哋要喺門口等. 有日見呢隻好有趣,真係企喺度等.
某日去咗猶太人博物館. 呢個係去集中營時
回流猶太人帶返.
某公園嘅雕塑. 次次見我都覺得係紀念強國人放金.
港仲有冇人玩集圖冊架呢? 我呢邊仲好興架. 世杯期間某商場搞咗個世杯集圖冊貼紙交換活動.
早前Formula 1重臨奧地利. 有宣傳活動.
大型戶外藝術品
呢個人破壞咗.
而呢個藝術品好正架. 每個鐘都有銀仔跌出嚟.但係冇透露邊個時間,同埋有幾多錢. 如果唔係我估好多人去紮營都似. btw我冇見過銀仔跌出嚟,可惜.
有日去維也納森林區行吓. 見民居車都放咗樽水. 之後問過人,話係防止森林嚟咬電線喎.
西人超市見到佢哋,即買,等佢知有人會買嘅. 可惜唔見佢再入貨了.
可樂又係新campaign. 同上次差唔多. 今次係罐上自定歌名. 今次我發現呢個高科技機器,入邊係匿咗個人手動架.

47 則留言:

  1. 王子今日的相片東拉西湊,拉雜成軍! 還有一張相片手震模糊!
    btw 連猶太人都愛好打麻雀,可見強國文化早已揚威西域番邦!

    回覆刪除
  2. 歐洲麻雀賽, 強國代表慘敗呢

    回覆刪除
  3. 之前勝利道都見過隻金毛犬企係7仔門口望實主人,但有人引佢,佢會望人笑下
    咁多嘢唔帶竟然帶麻雀!
    果雕塑應該MK擺返個
    你係會第一個扎營既人XXD
    放水樽同咬電線有咩關係?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果有營幕可能去架. kakaka
      貂怕咗,唔上架車度喎.

      刪除
  4. 識貨喎~~馬吊都帶回去,我相信猶太人未必識打

    回覆刪除
  5. 両包姑賣幾欧?
    係米d鬼以為利用樽水既反光就可以嚇走d猫科類動物? 係既話、就証明左誤伝係無分国界既!
    響奇異国、我同d老華僑打過、全部都打広東牌、吾係打上海/台湾牌。。吾知奥国係打セ牌既ne?

    回覆刪除
    回覆
    1. 一欧幾得100g.
      嚇走d猫科類動物>呢個我冇車唔知work唔work.
      打セ牌>>又係唔知喎. 我都冇同華人接觸.

      刪除
  6. 噚日新聞話最新放金點係飛機座位上,唔知啲西人會唔會拍番部「放金勝手」呢?

    回覆刪除
  7. 集圖冊我小學玩過,以前每日得$5蚊零用錢,就攞左買一包,諗返起好嘥錢⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有玩過架. 但係冇買圖冊,只買貼紙

      刪除
  8. 以色列和巴勒斯坦大戰, 巴勒斯坦人在德國都有示威遊行, 暫不敢去猶太博物館.

    回覆刪除
    回覆
    1. 猶太博物館有新o野我想睇,但係e+呢個時勢都係唔好去住.

      刪除
  9. 猶太人打麻雀架,梗係唔係話人人都識,我都識幾個識打,但係咪同我哋咁打就唔知。

    回覆刪除
  10. 狗仔條繩另一端綁住乜野?好似牆上嘅插蘇口咁嘅?
    猶太博物館只得兩張相咁少?
    咁猛太陽放個水樽喺車上我驚個水樽會溶,曾經試過天氣太熱車內嘅CD膠盒溶咗小小變咗型.

    回覆刪除
    回覆
    1. 超市門口多數都有個扣俾你扣住d狗仔.
      得兩張相係因為其他展品唔多吸引我.
      有水可能唔溶

      刪除
  11. 個鐘次次跌1仙出黎,時薪仲低過最低工資我就唔會紮營喇!
    不如聽阿媽話放塊八卦鏡擋煞會好過水樽啦,等佢以為有隻同類住喺度唔會亂黎囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係喎. 佢又冇講跌乜銀仔.
      以為有同類可能會開party喎.

      刪除
  12. 相信估銀仔都係為咗吸引強國人而設! 大家鬥放金.

    回覆刪除
  13. 強國人放金, 世界通行.

    回覆刪除
  14. 回覆
    1. 冇idea架. 都唔知煮乜. 炒咗佢咋.

      刪除
  15. 麻雀吸引力真犀利 , 連入集中營都帶埋去 , 不愧為中國的國萃 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 誤會了. 麻雀係走難去咗中國,回流時帶返嚟.

      刪除
  16. 王子,我係Logon見到mini lego simpsons, 但比人人成盒買咗,我一個都買唔到!
    $25, after logon card discount $22.5

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪呢d呀? 我呢度都係2.5歐喎.
      http://ohtria.blogspot.co.at/2014/06/blog-post_7.html

      刪除
    2. Yes, you only got that 3 version now ?

      刪除
    3. I have bought one more, the baby one.

      刪除
  17. 估唔到當年既猶太人會走到去中國...
    仲將國粹帶埋番去奧地利


    珮夫人

    回覆刪除
  18. 一見猶太的就令我諗起以色列加沙啦,打生打死都唔知為咩。

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.