2014年7月28日星期一

Filmfestival 2014

每年七,八月city hall個廣場都搞個Filmfestival.

感覺一年比一年好.
臨時設施都整個水池.
今年新有嘅亭
 Pop up bank.
對我嚟講個露天food court吸引我多啲
每個星期日都有jazz表演.
有新加入,有啲往年都有.











暫時只幫襯過呢檔葡國嘢. 葡撻平過上次巴西活動時. 2歐一件, 116. 因為我自家葡撻失敗咗. 想食,都係磅水啦. 已經幫襯咗佢兩次,total一打. 又食過佢嘅雞批,吞拿魚批,馬介休批,腸仔包.
買馬介休批原先係想買雞批. 但係Sales哥哥話只有鹹. 仲問我知唔知乜嘢係鹹. 我知,馬介休嘛! 跟住佢又解釋因為葡國熱,要用鹽醃blah blah blah...
可能見我靚仔,流晒口水. 口水多過茶!
Filmfestival films係個活動重點, 我睇咗一次咁多啦暫時.

40 則留言:

  1. 個侍者一定見你鄉下佬咁款先解釋你知咩係鹹魚

    回覆刪除
    回覆
    1. 奧地利人可以真係唔知乜o野係鹹魚, HK人就唔使解釋囉.

      刪除
  2. Filmfestival會上咩戲架?係本地還是國際架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔多戲架,大部份係pop concerts, classical concerts, opera.

      刪除
  3. 王子, 你一個人食左一打萄撻?? 仲有雞批,吞拿魚批,馬介休批,腸仔包, 好夠食力喎
    定係你見人靚仔, 所以借頭借路成日幫親?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係一日食咁多嘛.
      借頭借路>> 你又諗多咗啦.

      刪除
  4. 見你成日整嘢食似模似樣,點解葡撻會失敗架?再整啦。

    回覆刪除
  5. 王子你一個人食左一打萄撻唔會好濟咩?


    珮夫人

    回覆刪除
  6. food court 好多嘢食真係好吸引 , 食物款式咁多唔食睇下都開心 .

    回覆刪除
  7. 食左咁多野,行路返屋企啦你!行一個鐘頭都返到屋企喇o卦!

    回覆刪除
  8. 我知你靚仔,不過都唔使曬架。 今次有不同國家特色食物,好吸引呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 講多幾次靚仔,個個都會信係靚仔嘛.
      年年我都去睇有乜食架.

      刪除
  9. 幫襯咗佢兩次…………番撻,終於攞倒靚仔Sales個電話。

    回覆刪除
  10. 果打萄撻有冇殘留响條腰度呀?

    回覆刪除
  11. 話明係film festival但又唔多戲睇只得concerts, opera,搵笨?
    葡撻嘅甜度適中嗎?下次再去可以問吓個sales哥哥點解你自家嘅葡撻失敗咗,話唔定佢會比貼士教你點整 ;-)
    尾三嗰張係咪龍蝦嚟㗎?貴唔貴?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個活動係名不副實架.
      如果我係佢一定唔話你知啦. 講咗仲會幫襯咩.
      隻龍蝦好細架咋. 蝦身d肉好似king prawn咁大. 半邊要12歐.

      刪除
  12. 好似你特登去食野多啲喎!

    回覆刪除
  13. 個水池係咪畀人洗手架?

    回覆刪除
  14. 我忙左好幾天冇上網啊⊹•・゚☀早晨+黃昏好☁。゚
    哈哈哈⊹•♦°♬¤話咁快。又是快樂星期二
    ・゚•♦。.¤每一處都有歡笑聲就好喇

    回覆刪除
  15. 哈哈....., 好有同感, 未就係呢度歐洲人特色囉.

    回覆刪除
  16. 我認得呢處呀!
    有冇discount俾靚仔架XD

    回覆刪除
  17. "可能見我靚仔,流晒口水. 口水多過茶! " 你靚仔都唔駛咁吖, 謙啲好噃.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.