2014年7月17日星期四

麥記價錢

好多人都知歐洲麥記貴過. 咁係咪真係咁貴呢? 大家可以自己睇吓.  
有一歐一個burger. 大薯條要2.3. 一個餐6.75歐起. 點嘢食醬汁係0.5,呢個醬汁收費我黎咗咁多年都仲未慣.
嘢飲我覺得最貴. 一支0.5L 嘅水要兩. 對港人嚟講比較特別係麥記有啤酒同Red Bull.
而麥麥送係要買至少8歐嘢加4歐送貨.

63 則留言:

  1. 架國都唔平啦
    貴又如何,王老子你想食自己整啦!

    回覆刪除
  2. 同呢度差唔多價錢, 呢度KFC醬汁都一樣要另外俾錢架

    回覆刪除
  3. 接受唔倒快餐係呢個價。

    回覆刪除
    回覆
    1. 街商場攰攰地就會去麥記抖抖,吃個最平個餐都係nz$5~6元,都唔係好貴,不過一定唔飽,嘻嘻!

      刪除
  4. 呢度麥當當做緊特價,凍加啡一蚊,大小同價,夏天啱哂。

    回覆刪除
  5. 幾年前就覺得係,但依家香港物價咁高,我覺得歐洲仲平D tim

    回覆刪除
  6. 响呢度我一次麥當當都未去過,不過相對北歐我地算平啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前o係HK時時去, o係呢度係好肚餓or有玩具我先去.

      刪除
  7. Hamburger + Cheeseburger + Apple pie = 3euro
    唯一應該同香港差不多..
    不過唔sure香港$30買到呢3樣嘢
    其實去旅行如要食麥當當我寧願帶CURRY合昧道=P

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港$30買唔買到個餐呢?
      去旅行食麥當當only if佢有d包未見過囉.

      刪除
    2. Yes, I think so, the cheapest set or kid's meal set < $30

      刪除
  8. HK係平.....好似外國選擇多D
    依+麥當當有飯添

    回覆刪除
  9. 歐洲麥記當然貴過香港多多啦!
    歐洲員工的時薪都與香港員工的大不同啊!

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 要架,呢度好孤寒. 有d餐廳都收架.

      刪除
  11. 去旅行自駕遊於高速路上肚餓時, 會去麥當當買蘋果批食, 因為平1歐.
    至於醬汁要加錢買, 因為歐洲人食好多醬架, 1小包唔夠佢地點呀.

    回覆刪除
  12. 你地好貴唔,最近有CHICKEN WRAP,兩個套餐,大概要 £12,我覺得好貴,令願去酒吧食牛扒。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都係,俾多少少錢可以o係餐廳食.

      刪除
  13. 價錢同我呢邊差不多,啲sauce係一間間,大多都不收錢。

    回覆刪除
  14. 好耐無食過, 唔知價添

    回覆刪除
  15. 係香港食麥記,真係幾平,我剩係鐘意食豬柳蛋漢堡咋!

    回覆刪除
  16. 所以當年喺英國三年, 食麥記次數係十隻手指數得出.

    回覆刪除
  17. 歐洲麥記價錢, 香港可以食個西餐lu!

    回覆刪除
  18. 你果邊D人賺錢多無所謂啦XXD

    回覆刪除
  19. 自從孩子大左,我好耐無去過麥記, 去倫敦要付款買醬真係唔慣

    回覆刪除
  20. 澳洲都貴呀@@ big Mac 加大埋都成10蚊aud @@

    回覆刪除
  21. 不論香港或外地,我都很少光顧。

    回覆刪除
  22. U果邊有無world cup special menu?

    回覆刪除
    回覆
    1. 第二幅中間o既WM xxx就係world cup special menu

      刪除
  23. 我都有睇過. 但係我覺得發唔發霉都要睇吓濕度.

    回覆刪除
  24. 無錯,但個實驗係加埋啲自家製漢堡包同薯條去比較,自家製嗰啲一早發咗霉
    其實都有好多人做類似實驗post上網,啲實驗結果都唔同,有興趣自己去search :-B

    回覆刪除
  25. 我响貴國麥記食咗一個甜批。

    回覆刪除
  26. 王子你個邊既M記個size同唔同香港個個?
    澳洲有大中細, 中個個同香港普通既一樣
    去瑞士叫左個medium....變左香港版加大咁 @@

    珮夫人

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇分size架. 但係1 歐burger明顯細個d囉.

      刪除
  27. 【麥當勞停售麥樂雞等5款食品】
    http://bit.ly/1Ab49TG
    【麥當勞反斥食環署搶先發佈消息】
    http://bit.ly/1AaZRfh
    【動直擊】美孚麥記傍晚仍有「福喜」麥樂雞紙箱
    http://bit.ly/1mIT3ve
    香港麥記食品有問題

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.