2014年7月17日星期四

麥記價錢

好多人都知歐洲麥記貴過. 咁係咪真係咁貴呢? 大家可以自己睇吓.  
有一歐一個burger. 大薯條要2.3. 一個餐6.75歐起. 點嘢食醬汁係0.5,呢個醬汁收費我黎咗咁多年都仲未慣.
嘢飲我覺得最貴. 一支0.5L 嘅水要兩. 對港人嚟講比較特別係麥記有啤酒同Red Bull.
而麥麥送係要買至少8歐嘢加4歐送貨.

64 則留言:

  1. 架國都唔平啦
    貴又如何,王老子你想食自己整啦!

    回覆刪除
  2. 同呢度差唔多價錢, 呢度KFC醬汁都一樣要另外俾錢架

    回覆刪除
  3. 接受唔倒快餐係呢個價。

    回覆刪除
    回覆
    1. 街商場攰攰地就會去麥記抖抖,吃個最平個餐都係nz$5~6元,都唔係好貴,不過一定唔飽,嘻嘻!

      刪除
  4. 呢度麥當當做緊特價,凍加啡一蚊,大小同價,夏天啱哂。

    回覆刪除
  5. 幾年前就覺得係,但依家香港物價咁高,我覺得歐洲仲平D tim

    回覆刪除
  6. 响呢度我一次麥當當都未去過,不過相對北歐我地算平啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前o係HK時時去, o係呢度係好肚餓or有玩具我先去.

      刪除
  7. Hamburger + Cheeseburger + Apple pie = 3euro
    唯一應該同香港差不多..
    不過唔sure香港$30買到呢3樣嘢
    其實去旅行如要食麥當當我寧願帶CURRY合昧道=P

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港$30買唔買到個餐呢?
      去旅行食麥當當only if佢有d包未見過囉.

      刪除
    2. Yes, I think so, the cheapest set or kid's meal set < $30

      刪除
  8. HK係平.....好似外國選擇多D
    依+麥當當有飯添

    回覆刪除
  9. 歐洲麥記當然貴過香港多多啦!
    歐洲員工的時薪都與香港員工的大不同啊!

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 要架,呢度好孤寒. 有d餐廳都收架.

      刪除
  11. 去旅行自駕遊於高速路上肚餓時, 會去麥當當買蘋果批食, 因為平1歐.
    至於醬汁要加錢買, 因為歐洲人食好多醬架, 1小包唔夠佢地點呀.

    回覆刪除
  12. 你地好貴唔,最近有CHICKEN WRAP,兩個套餐,大概要 £12,我覺得好貴,令願去酒吧食牛扒。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都係,俾多少少錢可以o係餐廳食.

      刪除
  13. 價錢同我呢邊差不多,啲sauce係一間間,大多都不收錢。

    回覆刪除
  14. 我好耐好耐無去過麥記,無十年都有八年喇,因佢哋啲野食太恐怖,有人做實驗將麥記啲包包及薯條放喺室溫下十個星期,啲薯條完全無變,無發霉!!上年又有新聞話有人14年前喺麥記買咗個包,放咗入件大衣嘅袋,之後一直唔記得咗,到14年後先發現,打開個包睇吓,都係無發霉,只係硬咗。
    我好耐無幫親所以都唔知價錢,但如果你想知可睇呢度:
    http://www.fastfoodmenuprices.com/mcdonalds-prices/

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有睇過. 但係我覺得發唔發霉都要睇吓濕度.

      刪除
    2. 無錯,但個實驗係加埋啲自家製漢堡包同薯條去比較,自家製嗰啲一早發咗霉
      其實都有好多人做類似實驗post上網,啲實驗結果都唔同,有興趣自己去search :-B

      刪除
  15. 係香港食麥記,真係幾平,我剩係鐘意食豬柳蛋漢堡咋!

    回覆刪除
  16. 所以當年喺英國三年, 食麥記次數係十隻手指數得出.

    回覆刪除
  17. 歐洲麥記價錢, 香港可以食個西餐lu!

    回覆刪除
  18. 你果邊D人賺錢多無所謂啦XXD

    回覆刪除
  19. 自從孩子大左,我好耐無去過麥記, 去倫敦要付款買醬真係唔慣

    回覆刪除
  20. 澳洲都貴呀@@ big Mac 加大埋都成10蚊aud @@

    回覆刪除
  21. 不論香港或外地,我都很少光顧。

    回覆刪除
  22. U果邊有無world cup special menu?

    回覆刪除
    回覆
    1. 第二幅中間o既WM xxx就係world cup special menu

      刪除
  23. 我响貴國麥記食咗一個甜批。

    回覆刪除
  24. 王子你個邊既M記個size同唔同香港個個?
    澳洲有大中細, 中個個同香港普通既一樣
    去瑞士叫左個medium....變左香港版加大咁 @@

    珮夫人

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇分size架. 但係1 歐burger明顯細個d囉.

      刪除
  25. 【麥當勞停售麥樂雞等5款食品】
    http://bit.ly/1Ab49TG
    【麥當勞反斥食環署搶先發佈消息】
    http://bit.ly/1AaZRfh
    【動直擊】美孚麥記傍晚仍有「福喜」麥樂雞紙箱
    http://bit.ly/1mIT3ve
    香港麥記食品有問題

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.