2014年7月13日星期日

生果盤

喺本地某間超市個website見到一個生果盤....我又學吓人先!
以下係超市個website show
同佢比,我嘅雖然冇咁colorful,但係我條海豚似好多.

53 則留言:

  1. 好好玩喎,呢種生果盆慳水慳力,唔駛切,唔駛批皮。

    回覆刪除
  2. 仲有好多唔同款既,你有冇打算整哂出黎呀?

    回覆刪除
  3. 我覺得你做嘅好D! LIKE!!!

    回覆刪除
  4. 以你呢個厨房佬入厨咁多年嘅經驗,至少要雕個嫌命長嘅壽星老公公啦!

    回覆刪除
  5. 好Duck意呀))) 睇得出你果條海豚個樣開心過超級市場果幾條多多聲 :p

    回覆刪除
  6. 哈哈,超市嗰個可能係雀仔唔係海豚呢.
    你個海豚兩隻手係用咩黐上去?

    回覆刪除
  7. 王子, 你條海豚係咪戴左 colour contact lens? ^^

    回覆刪除
  8. 好搞笑~~~XXD
    你果個靚D,有埋魚尾魚鰭~~~有點似沖泡泡浴XXXXD

    回覆刪除
  9. 王子你個版本可愛好多BO~
    超市版個個無咁生動!

    珮夫人

    回覆刪除
  10. WA!!!好得意呀!我又要試XD~

    回覆刪除
  11. 你個游背泳..........Sooooooo cute! 我家寶貝話俾10個like ^^

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.