2014年7月8日星期二

多元文化(下)

628去咗市郊Donaupark公園. 入口旁有間中菜館.
但係目的唔係佢.
繼續行入個公園,搵我個目的地.

到喇,到喇
Korea Kulturhaus (Korea Culture House)
應該係正宗韓國菜啦.
嚟呢度係因為有個Korean Festival. 話有好多嘢睇....
點知....
係咁多囉.
原來佢係分幾日,分唔同主題.
我想睇嘅嘢食要next day先有. 但係next day落雨,我冇再去lu.
而呢日個主題係K-pop. 仲有K-Pop World Festival維也納區選拔賽.
K-Pop World Festival以我理解係個世界性比賽. 網上投票,video最多click15個地區代表會被韓國政府邀請去Changwon總決賽.
呢位哥仔跳女歌手啲舞.
呢位唱韓文
其他都係跳舞多. 冇睇晒就閃咗人lu.


42 則留言:

  1. 可以認識不同地方的文化,這些活動值得推廣!

    回覆刪除
  2. 冇乜嘢睇嘅....被昆了

    回覆刪除
  3. 間中菜館有哂亭閣樓角咁正?

    回覆刪除
  4. 反正王子無人約,咪去睇吓,好過做宅男。

    回覆刪除
    回覆
    1. 「冇o野好做」...王子似晒命多啲~~
      雖然冇咩特別, 但睇到一班得意鴨仔暢泳都抵番啦!!!!

      刪除
    2. 星期六已經冇o野好做啦.

      刪除
  5. 好慘呢, 無自己想食個D

    回覆刪除
  6. 原來你為食去睇嘅!係咁多囉,<個張相d燈罩都幾得意吖!

    回覆刪除
  7. 山長水遠去到,你做乜唔參加跳埋一份呢?

    回覆刪除
  8. 你究竟一心去睇乜野架?

    回覆刪除
  9. 多唔多韓國人去睇?

    回覆刪除
  10. 韓風吹得好勁呢, 連啲鬼鬼都唱K-pop.

    回覆刪除
  11. 咁有冇鬼鬼認錯你係都教授XXXD

    回覆刪除
  12. K pop真係無乜興趣,可能人老了⋯

    回覆刪除
  13. 你唔講係中菜館的話..我會以為個個係 chinese garden

    韓國旅遊協會近年好似好積極咁
    今年墨爾本有2個韓國節, 2個都係韓國旅遊協會sponsor

    珮夫人

    回覆刪除
    回覆
    1. 間o野唔知有乜背景,咁有財力.
      HK好應該學吓韓國

      刪除
    2. 香港旅遊協會D錢用埋D奇怪地方度....
      還記得香港字樣個條龍呀嘛?


      珮夫人

      刪除
  14. 我唔識欣賞k-pop但韓國野食就好喜歡, 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係. 我去一心想睇吓有乜野食

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.