2014年7月7日星期一

多元文化(上)

620  
每年一間印超都會搞呢個多元文化活動. 今年有個獎頒畀呢位印裔奧地利知名藝人.
又介紹一本德英雙語多國菜食譜書
btw好多嘉賓都用英文至詞. 佢哋話呢個活動裡好多人英文係好過德文喎.
某電訊公司.
有唔同表演. 我只係睇咗呢個.好似我哋啲神打咁.




有抽獎. 唔知點樣參加. 如果我參加,都唔好畀我抽到嗰20kg大米. 都唔知點拎同點食.
呢啲活動梗係有飲有食. 但係冇中式嘢喎.
拉丁美洲
尼日利亞
唔知邊度非洲
印度

因為呢間超市乜都有,亞洲,非洲,拉丁美洲. 所以有以上食檔.

41 則留言:

  1. 果包米你幾大托返去啦, 咁咪米堡, 米PIZZA乜都有著落囉, 驚散呀, 撈D漿糊落去咪得囉.

    回覆刪除
  2. 你都唔向主辦單位抗議爭取,咁邊會有中式食品供應呀?

    回覆刪除
  3. 唔見你幫襯喎!好貴定係唔啱食?

    回覆刪除
  4. 點解睇見唔想食?睇相啲食物都ok

    回覆刪除
    回覆
    1. 印度o野好多時都見. 非洲o野個賣相唔多吸引,唔想食.

      刪除
  5. 中國人都唔撐下場面,一檔熟食都無?奇怪。

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇呀. 可能冇中國人去呢間超市啦.

      刪除
  6. 間印超係咪好大規模㗎?竟然有錢攪咁多花臣
    無中式嘢食但無啦啦棟個中文揮春喺度 :-w

    回覆刪除
    回覆
    1. 第13張唔知邊度非洲嘢嗰張好似係kenya,後面嗰支旗有kenya國旗嘅顏色同中間個標誌

      刪除
    2. 都幾大架. 又多瓣喎. 除咗超市又有非洲salon, 印度spa...
      中文揮春九唔搭八啦.
      Thank you. 係kenya

      刪除
  7. 中超都無乜搞活動?唔通印超生意無咁好要推廣吓自己文化?

    回覆刪除
    回覆
    1. 中超冇架. 我覺得中國人唔多團結.

      刪除
  8. 都未聽過有駿程萬里…可能玩吓食字?!!!
    咁擺檔的嘢食, 要錢定免費試食架??

    回覆刪除
    回覆
    1. 駿程萬里我都未聽過
      嘢食要錢架.

      刪除
  9. 有中文字但又會無中式食品既.

    回覆刪除
  10. 抽中包米可能送上門呢。

    回覆刪除
  11. 一間超市都攪咁大型活動,犀利

    回覆刪除
    回覆
    1. 規模都幾大架. 又多瓣喎. 除咗超市又有非洲salon, 印度spa...

      刪除
  12. 印度米麻麻好食,中左都唔知點算。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係食印度米架. 因為覺得佢係鬼鬼超市中o既米最有飯味.

      刪除
  13. 吓, 你食印度米架? 印度米在超市賣的, 又細包又貴喎. 亞超有泰國米賣, 4.5kg包裝, ok架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係日日食飯,4.5kg我有排食架. 都係細細包好.

      刪除
  14. d食物個樣都不是太吸引~~有免費都要諗諗..哈哈!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.