2007年11月7日星期三

斯洛文尼亞健康之泉

 斯洛文尼亞Rogaska Slatina


首先講講歷史。    18世紀Rogaska的泉水以在維也納有售。  醫學界對當地的泉水作出許多分析和研究。   1840-60年間Rogaska慢慢成為一個度假勝地。部分的建築今天仍然被保存。  1908年泉水變弱,人們開始尋找并發現了一個新的水源。他們把它命名為Donat
Donat Mg礦泉水獨特於它含有豐富的礦物,主要是鎂,它比其他歐洲的礦泉水含量更多。 據講鎂為細胞再生的根本元素。  并且可協助緩和肝臟、膽囊、胃、十二指腸和腸臟疾病。
在酒店你可購買 ”水療中心的通行證。

 所謂水療,就是飲水不同的飲用方法(暖飲,凍飲,慢慢飲,空肚飲等等)有不同療效。    首先去吧檯check in。取到你的杯後,便可選擇不同的水。個人而言 ,暖Donat微酸。  你甚至可BYOB  (Bring Your Own Bottles) 把水入槫。
在各大超級市場也可買到Donat Mg

57 則留言:



  1. Shan Shan
    Nov 14, 2008 4:30 PM

    你唔講,我真唔知水療即飲水呢﹗
    Reply this comment

    噢!地利 Oh!tria
    噢!地利 Oh!tria
    Nov 15, 2008 1:12 AM
    我估係呢度先係咁

    回覆刪除
  2. 整得好靚喎!拍手掌!

    回覆刪除
  3. 我咪係會去呢個國家囉!仲有...

    回覆刪除
  4. 靚女,唔該睇留言啦個度!

    回覆刪除
  5. 我到左Ljubljana 啦!落雨呀!住hostel 行好遠呀!supermarket 又唔就脚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢邊呢幾日都天陰陰.

      刪除
    2. 今年係咪落雨多左呀?

      刪除
    3. 又唔係喎, 十月十一月都係雨季.

      刪除
    4. 今日有陽光呀!你個度呢?

      刪除
    5. 好好天,但係好凍. 溫度得單位數

      刪除
    6. 呢度個Wi-Fi 唔穩定又弱,我要走出房外先連到線,真麻煩。

      刪除
    7. 你靚女,佢唔想你屈o係間房嘛.

      刪除
    8. 你就靚!今日返尼俾人换左個房呀!激c呀!

      刪除
    9. 换左個房>>乜可以咁架?

      刪除
    10. 哎!你睇完delete 上個留言呀!

      刪除
    11. delete咗啦. 咁神秘...

      刪除
    12. 此留言已被作者移除。

      刪除
    13. 你d符號仲神秘... :))

      刪除
    14. 請你食雪糕蛋糕萍果個d 出唔到呀!

      刪除
    15. 有架!但出唔到呢!

      刪除
    16. 日式emoticon都係出唔到架.

      刪除
    17. 出左d 怪公仔,你delete 埋佢啦唁該。

      刪除
    18. 你增加我個workload喎. 搬梗blog,好忙架嘛.:-w

      刪除
    19. btw你有冇上邊隻水飲呢?? (你一定會話難飲)

      刪除
    20. 冇呀!阿sir.. good night la!

      刪除
  6. 好凍呀!我又要室外才可連線啦!點解呢?嗚。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我衣家係Ptuj,小鎮真係靓。

      刪除
    2. 斯洛文尼亞我好多地方都未去過.

      刪除
    3. 坐火車去小鎮沿途風景好靚,又唔算貴喎,6,7欧啫(個幾鐘)。

      刪除
    4. 今日要唔要拋頭露面咁上網呢? ;)

      刪除
    5. 要呀!好凍呀!

      刪除
    6. 最新個篇唔見左我留言?

      刪除
    7. 真係唔見你留言喎. Please try again.

      刪除
    8. 哈!我現在wien,住hostel ,明天去買火車飛,買到就去Brno ,未知搭幾點車,我住近西站。

      刪除
    9. 本来想去CK先架,但要轉幾次車,所以臨時改路,呵呵。。。

      刪除
    10. 你睇清楚未?唔信我講定係唔信對眼!呢閒hostel 都幾好喎。

      刪除
    11. 你個路線咁古怪o既??

      刪除
    12. 我10點`鐘才落火車咋!成11點先上房,四人房,有两個好似韓國人,衣家有三人上綱,哈。。。

      刪除
    13. 因為我去冷門d 小鎮,又要跳過奥地利,貴呀嘛,所以係轉接啦!今日個程火車要47歐呀,攞命!

      刪除
    14. Maribor (斯洛文尼亞), 坐四個鐘咋!係咪過境就貴呢?你個奥國太貴呀!

      刪除
    15. 我未去過,都唔知係咁貴

      刪除
    16. 我睇人地blog 話去Budapest 都冇咁貴啦!
      你又搬緊屋呀!good night la ...

      刪除
    17. 睇電視&搬屋. Good night.

      刪除
    18. 買左車飛,要係Meidling 站上車,行2Km,慳返2欧。:)
      1點半開車,要中途轉車,四點鐘到,又用左25欧,攞命!

      刪除
    19. 行2Km?? from邊度to邊度??

      刪除
    20. 由西站去Meidling 站呀!衣家check out左,坐lobby 上網呀!你要返工嗎?1點前我到Meidling 站,你來到就見面啦!呵呵。。。

      刪除
    21. I need to go out now and 去四圍八. Have a nice trip!!

      刪除
    22. Ok! See you later.

      刪除
    23. I hope you can still see this message. Today you can travel free on Wiener Linien because of the celebration of new stations in U2. You may go to the underground train station and ask for this ticket.
      www.wienerlinien.at

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.