2008年9月10日星期三

莫斯科

莫斯科之旅後,我的西方朋友都問我有沒有遇到醉漢或乞丐。我一個都沒看見,甚至警察。他們都笑稱也許是秘密警察。這是莫斯科在西方世界的image
我首次在莫斯科機場用身體掃描器body scanner作安檢。你進入那部機器,門關上後便開始掃描。一名官員坐在密室內檢查你。不需身體接觸。好奇心驅使下我偷看一下。它像透視眼般, 大細胸,大細肚腩都一清二楚。幸好你的面相和私處都不清楚。(記緊除下你的乳環和陰環避免尷尬。)

 Cathedral of the Assumption & Church of the Twelve Apostles
 Red Square
 The Tsar Bell
 Red Square with the Historical Museum


當日在紅場St Basil's Cathedral後老爺車展。

Cathedral of Christ theRedeemer有觀景台可以觀看莫斯科市。

3 則留言:



  1. 交響樂之雨
    Dec 28, 2010 1:04 AM

    我黎緊2月去, 想問下有冇住o既地方介紹?
    thanks!
    Reply this comment

    噢!地利 Oh!tria
    噢!地利 Oh!tria
    Dec 28, 2010 2:38 AM
    我上次 stay 喺 hotel Peking, 地點方便 , 唔知啱唔啱你 . 另外有一位blog友最近都有一啲介紹 . 你都不妨睇吓 .
    http://hk.myblog.yahoo.com/nicole-rossiya/article?mid=455

    mo

    mo
    Apr 27, 2010 1:17 AM

    我上次去都係要跟團呢, 聽埋聽埋好多危險遭遇, 幸好去到又冇咩事, 只見有人差點被偷野,差點唔見行李,同比入境人員收左支volka =P 好羨慕你可以過這種生活呢,我都想周圍去!=)
    Reply this comment

    噢!地利 Oh!tria
    噢!地利 Oh!tria
    Apr 28, 2010 5:09 AM

    我係半自由行 , 又唔覺好危險喎 .

    ak

    ak
    Jan 5, 2010 9:51 PM

    啊 D 建築物好靚呀 , 實物是否一樣靚 , 還是相機把它影得靚呢 ?
    Reply this comment

    噢!地利 Oh!tria
    噢!地利 Oh!tria
    Jan 6, 2010 6:03 AM
    實物靚先影得靚

    yoyo

    yoyo
    May 31, 2009 1:05 AM

    Oh, no way go alone ....I will go with my family and we will join tours , but still even the tour guy said it may have those problems . anyway thank for your ref !
    Reply this comment

    噢!地利 Oh!tria
    噢!地利 Oh!tria
    May 31, 2009 4:07 PM
    Um....anyway have a nice trip!

    yoyo

    yoyo
    May 30, 2009 2:45 AM

    I do wonder isn't 俄羅斯危險? 負面故事 我聽到很多 they said 警察 will comes to you for $ , the reason to collect your $ is your 行為觸犯了法律. either pay them or you will need to go police station .我考慮今年夏天去but害怕 !

    Reply this comment

    噢!地利 Oh!tria
    噢!地利 Oh!tria
    May 30, 2009 8:54 PM
    I had not heard of those 負面故事 before I travelled to Moscow. I felt safe there. Are you travel alone?

    Little Miss Sunshine

    Little Miss Sunshine
    Feb 8, 2009 11:16 PM

    俄羅斯係我好有興趣去的地方, 但怕危險...
    Reply this comment

    噢!地利 Oh!tria
    噢!地利 Oh!tria
    Feb 9, 2009 5:35 AM
    我覺得安全 , 但係又 聽 過 負面故事 , 小心啲好

    Gael

    Gael
    Dec 9, 2008 7:00 PM

    咁有無入列寧墓瞻仰遺容呢
    Reply this comment

    噢!地利 Oh!tria
    噢!地利 Oh!tria
    Dec 9, 2008 10:50 PM
    冇呀 , 完全冇興趣

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.