2011年9月15日星期四

星期六走三場(3)



其實星期六一早有樣嘢做咗先.就係去攞車飛.因為呢日係Tramwaytag
(
大家應該估到乜意思),
9am – 8pm
搭車免費.奇又奇怪,唔明點解要派飛.售票機貼告示咪得囉.攞飛地點又唔係個個站都有喎.另外佢搵人派飛係企喺出閘位.出得閘應該已經買咗飛啦.仲使要你啲免費飛.

Ok星期六最後一場,電車博物館.

之前都去過.但係今次有好多工程車睇.


唔多有關嘅健康檢查.

睇吓啲路軌.


又係唔多有關嘅垃圾.
電車模型
技工

機器解構



有相影扮司機
搵呀搵....

我喺度!

呢次都有舊車坐.有好多款添架.但係好多人等.我冇去排.我影呢架係冇門.

又有唱歌

嚟都係捧佢場.
James Cottraill (
大家聽梗嘅歌聲).呢位奧地利歌手係住維也納嘅英國人.

現場有佢CD

現場一樣咁好,唔似得嗰啲國際大歌星唱live好鬼難聽.

fans.

又有蘋果派.
當然我唔只攞一個啦....夠我整沙律.哈哈!

13 則留言:

  1. 咁濛你都搵得返自己呀?
    [版主回覆09/16/2011 00:59:00]我咁靚仔一眼就搵到啦.

    回覆刪除
  2. 電車模型, 正!
    [版主回覆09/16/2011 03:09:18]火車模型好似好睇d

    回覆刪除
  3. 平時奧地利的車費貴唔貴?
    [版主回覆09/16/2011 06:19:27]同德國比唔算貴. 單程正價€2.20

    回覆刪除
  4. 有冇拉埋車仔去攞蘋果?
    [版主回覆09/16/2011 16:38:42]如果我一早知有蘋果攞我都拉埋車仔去

    回覆刪除
  5. 此行目的系去攞蘋果和免費車票﹐好C9。
    [版主回覆09/16/2011 16:37:51]仲有免費concert呢. 哈哈.

    回覆刪除
  6. 凡係有免費野既, 點少得你
    [版主回覆09/16/2011 16:41:07]一定有我份.

    回覆刪除
  7. 電車展覽好好睇呀!
    [版主回覆09/16/2011 16:41:31]幾多o野睇架.

    回覆刪除
  8. 免費蘋果特別正!
    [版主回覆09/16/2011 16:42:06]我呢度好興派.

    回覆刪除
  9. 你講嘅垃圾可能係d乘客留低嘅野, 無人認領咪拎出嚟賣囉!
    [版主回覆09/17/2011 02:35:39]又唔係好似喎.

    回覆刪除
  10. 王子, 唔好見免費蘋果就急急去攞, 有位公主就係咁衰咗. 乜你唔知咩? 哈哈!
    [版主回覆09/17/2011 02:37:35]係喎. 差d唔記得呢個親戚o既遭遇. 哈哈.

    回覆刪除
  11. 哈哈 , 在海外咁耐重記得發揮香港精神冇蝕抵 , 攞夠整沙律 .
    [版主回覆09/18/2011 04:40:27]唔好蝕底.

    回覆刪除
  12. 矇成咁,唔駛打格仔都睇唔到kakakaka~~~~~~幾靚仔喎個歌手
    [版主回覆09/20/2011 00:48:22]佢靚仔?!!! 算啦,因為你睇唔清我幅相. heheheh

    回覆刪除
  13. 喺出閘位派飛?想俾人鬧啦!
    有歌聲咩?聽唔到喎!
    蘋果都幾新鮮吓喎!
    [Eu回覆09/23/2011 17:38:28]終於聽到啦!
    [版主回覆09/22/2011 02:46:38]有歌吖.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.