2011年9月16日星期五

第五站Bamberg走馬看花


BambergButtenheim只係十幾分鐘車程.
喺呢附近泊咗車,搵路入舊城區.

經過E.T.A
Hoffmann Theater.
睇資料呢位Hoffmann係一個作曲家.但係我唔識佢

Klein Venedig小威尼斯,
gondola
都有架. 


河上有人比賽.睇吓邊個篤邊個跌落河.

呢日呢度唔知準備啲乜活動,好多地方都搭梗檔口.

Bamberg一定要望吓個地標Altes
Rathaus (old city hall). 

因為趕住去下一站check
in.
Neue
Residenz
新宮殿冇去行.算啦,畀個理由第日再嚟過.
Gondola

Grüner
Markt
步行街 

步行街上,左邊係St
Martin
教堂

Maximiliansplatz 

ZOB中央巴士站有個古色古香公廁.

講開又講.大家去旅行(自由行)資料搜集一定做架啦.我都唔例外.而我本德國旅遊書關於Bamberg只係得少少.咁咪emailBamberg旅遊局寄啲資料啦.過咗幾日收到,打開信封,居然裡面有張叫人入3入數紙.!呢間旅遊局有冇cheap啲呀!cheap我都cheap.時運高,睇唔見到.哈哈哈.....

19 則留言:

  1. 個城幾靚!呢間旅遊局...咁都得!
    [版主回覆09/17/2011 02:05:49]未去已經減咗印象分.

    回覆刪除
  2. 呢間旅遊局都幾識賺錢喎
    [版主回覆09/17/2011 02:07:06]我覺得佢地窮到咁.

    回覆刪除
  3. 俾佢提醒左,第時你黎攞料,我會寄番張入數紙俾你
    [版主回覆09/17/2011 02:07:56]下次你出書會唔會寄埋張入數紙我呢??

    回覆刪除
  4. 香港王子應該去宮殿行o下。
    [版主回覆09/17/2011 02:08:23]今次趕時間.

    回覆刪除
  5. 寄張入數紙俾你, 你又唔俾錢, 今次旅遊局連郵費都蝕咗呀! 陰功.
    [版主回覆09/17/2011 02:09:34]哈哈. 蝕晒.

    回覆刪除
  6. “個 Neue Residenz新宮殿冇去行. 算啦, 畀個理由第日再嚟過.“,我都好鍾意用呢個籍口!
    [版主回覆09/17/2011 02:20:52]自我安慰

    回覆刪除
  7. 第一張圖拍得很美, 很有空間感。
    [版主回覆09/17/2011 06:36:38]求其影架咋.

    回覆刪除
  8. 我唔寄入數紙俾你喇, 你自己過數俾我啦!hahaha
    [版主回覆09/18/2011 04:22:59]Account no.呢??

    回覆刪除
  9. kakaka 篤對方落河都幾刺激喎 ! 個公厠好特別 , 咁入面啲厠俱是否都係古色古香 , 掘個窿0架 .
    [版主回覆09/18/2011 04:23:36]當時冇需要冇入去睇.

    回覆刪除
  10. 城入面好靚呀!呢間旅遊局"掠"水呀!
    [版主回覆09/18/2011 04:24:27]我覺得佢咁窮架.

    回覆刪除
  11. Pandora 香傭講法文2011年9月17日 下午9:05

    i like the public toilet^^
    [版主回覆09/18/2011 04:33:36]你o個邊有冇呢d style?

    回覆刪除
  12. d 人係船度篤篤下,會唔會翻船所有人都跌落水架...
    我從來都做出遊前功課喎 ,跟埋去得啦..旨意我呀...都唔知去左邊架...
    你畫返張空白支票,叫佢自己填嘛...
    [毛豆回覆09/18/2011 23:31:08]之唔係掹人衫尾返黎囉...hahahah
    [版主回覆09/18/2011 04:34:48]你o係Fiji返到黎咪好叻囉.

    回覆刪除
  13. 我今次都有去bamberg,我好鐘意
    [版主回覆09/18/2011 04:35:30]印象好好,可惜我地唔夠時間.

    回覆刪除
  14. 藍藍的天! 免費單張都冇, 可憐!
    [版主回覆09/19/2011 17:26:56]窮!

    回覆刪除
  15. 下... 咁都得?!! 我駛駛寄張入數紙比你? XD
    [版主回覆09/19/2011 17:27:32]我寄俾你先.

    回覆刪除
  16. Bamberg 好靚 !!
    [版主回覆09/19/2011 17:27:49]呢度係好靚

    回覆刪除
  17. Pandos - 喺Krakow2011年9月19日 下午5:26

    去Bamberg應該問我... 淨係今年去咗3次!!!哈哈!!!
    [版主回覆09/19/2011 17:46:51]咁你寄資料俾我會唔會寄埋入數紙架?? 哈哈.

    回覆刪除
  18. 係囉,王子去,佢地應該鋪紅地氈歡迎啦你,仲要收你錢0既kakakaka
    [版主回覆09/20/2011 00:43:40]咪係, 趕客.

    回覆刪除
  19. 唔見咗我個留言!!!
    [版主回覆09/21/2011 16:56:07]你留咗幾多個呀? 我見呢個之前有一個喎.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.