2011年9月24日星期六

第七站Frankfurt



824下晝到咗Frankfurt.好耐未見過咁多高樓大廈喇.


Frankfurt雖然係金融中心但係冇香港,New
York
咁有壓迫感.


第一時間行吓條步行街Zeil.因為條街中間種咗好多樹遮住啲景,都冇乜mood去影相.

行到嚟呢個mall,記得睇電視話呢座嘢因為係玻璃幕牆,冬凍夏熱,空調要用好多電.

而座嘢設計都好型.長長
電梯好似郎豪坊咁
.

又好欣賞呢度新舊共存.


Opera House


正中間係Hauptwache
(Main Guardhouse)

Imperial
Cathedral

教堂對出有個古羅馬遺址.

Römer
.

旅客Information都係喺呢度.
見手上冇地圖.咁入去睇吓有冇啦.當眼地方唔見.以我經驗我就問>你哋有冇''免費''地圖??
回答>
5
毫吖(佢冇say
NO
).
都行到七七八八,唔要lu.

Römer座落Römerberg啲古建築係1986年重建.睇資料佢哋分別係Great
Angel, Golden Griffon, Wild Man, Samll Badger Hill, Great and Small
Lauberberg
同埋Old
Nikolai Church
隔離Black
Star.

回程見到呢個品牌嘅專門店

仲有見呢度有好多temp.
Tattoos
.

喺呢度同鄉們有兩晚自由活動時間.餘下團友繼續上路...


17 則留言:

  1. 你竟然到過朗豪坊...返得黎都好密下喎...但聽講佢條長電梯係有震剎作用架...果度好邪咁...
    我覺得個玻璃外牆個窿先型呀
    [版主回覆09/26/2011 03:18:45]我唔係過咗黎好耐架咋. 以前好多時都去朗豪坊架.

    回覆刪除
  2. 我覺得frankfurt真係無咩吸引
    [版主回覆09/26/2011 03:20:05]好耐冇見過高樓大廈o既時候可以考慮去.

    回覆刪除
  3. temp. Tattoos有冇spongebob或者閃神kakaka
    [版主回覆09/26/2011 03:21:57]Gael我又冇諗過佢會有喎.
    Terance如果有我可能會唔沖涼. 哈哈哈.
    [Terance Tso回覆09/25/2011 19:27:17]如果有, 佢實整番個, 跟住影相你睇啦

    回覆刪除
  4. 個條玻璃管好型,落雨d水會唔會好似廁所咁沖出去?
    [版主回覆09/26/2011 03:23:49]好問題. 又會唔會儲水沖廁用呢??

    回覆刪除
  5. Swedish Hongkongese2011年9月25日 下午7:05

    法蘭克褔真係好... ... .... ... 悶!
    [版主回覆09/26/2011 03:24:41]如果好耐冇見過高樓大廈都可以考慮去o既.

    回覆刪除
  6. 唔知係咪講環保, 無免費地圖 lu.
    [版主回覆09/26/2011 03:26:28]冇奶油喎. 其他單張又有....

    回覆刪除
  7. 咁孤寒嘅旅遊中心.
    [版主回覆09/28/2011 05:24:07]係啦. HK咁多人執舊紙都唔怕. 真孤寒.
    [xxl回覆09/26/2011 09:33:07]泰國一出機場周圍都放係架任攞, 旅遊中心亦有免費派發. Franfurt 真係孤寒, 5毫都唔放過. 收d廣告贊助已經夠賺啦. 都茆唔得醒目.
    [版主回覆09/26/2011 03:27:24]我見e+好多都係咁. 所以我問佢有冇免費

    回覆刪除
  8. 嘩!建築物設計好特別又好靚呀!
    [版主回覆09/28/2011 05:21:46]特別

    回覆刪除
  9. 2007年去過Frankfurt 4 days,日日落雨,都冇乜心機去遊覽.當時book 咗間好平的backpack hostel, 在火車站前,真是5 mins walk only.後來才知那區是紅燈區.
    [版主回覆09/28/2011 05:25:07]日日落雨,咁去多次囉.

    回覆刪除
  10. 去frankfurt最好就是shopping!
    [版主回覆09/28/2011 05:26:12]係呀. 我見好多舗都好吸引.

    回覆刪除
  11. 我去過果個古羅馬遺址呀~~
    我都覺得佢地無free map太cheap,但係果度d人真係好好架! 我每次停低睇lonely planet時都有人問我想去邊教我點行,好warm呢!
    [版主回覆09/28/2011 05:29:05]btw你個德國遊記幾時寫啫?

    回覆刪除
  12. 最唔鍾意玻璃幕牆0既 , 反射啲陽光好 C 熱 , 現在香港周處都係 " 差 "
    [版主回覆09/28/2011 05:31:04]現代城市都係咁.

    回覆刪除
  13. 呢度新舊建築物都好靚!
    [版主回覆09/28/2011 05:41:07]新舊建築都幾夾.

    回覆刪除
  14. 我覺得這裡都值得去喎...
    [版主回覆09/28/2011 05:32:25]見識吓都無妨

    回覆刪除
  15. 好耐無睇人地個blog喇,我上次來睇,佢話無呢篇blog,唔知yahoo攪咩!
    [版主回覆09/29/2011 03:21:57]奇怪

    回覆刪除
  16. 而家好少免費map啦.local area map just like a A4 paper. 大的要俾錢買。
    [版主回覆09/29/2011 05:41:33]咁孤寒.

    回覆刪除
  17. 你哋有冇''免費''地圖?? 回答> 5毫吖...<-- 似乎佢哋嘅經濟都好唔掂喎!
    [版主回覆10/01/2011 03:21:12]睇黎係要慳慳埋埋d錢去救希臘.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.