2011年9月29日星期四

Zell am See遊學(1)



啱啱過咗嗰個weekend去咗奧地利著名渡假區Zell
am See
遊學.
星期五出發,頭兩晚stay咗喺呢間離Zell
am See
鎮中心都幾遠吓嘅酒店.外表唔太特別.




但係係一間designer
hotel.
可惜房間太細.冇一個角落可以影到間房.



因為呢區夏天啲人行山,冬天滑雪.酒店lobby,電視都有個頻道live睇吓山上天氣情況.


我間房好開揚.最正個景下晝背光.咁留待明日.



第朝畀我預料到,山區一早大霧....


唔怕,慢慢霧散開.
雪山景.


有一朝大家要上堂認識吓乜嘢係Rolfing.
簡單講,係合格Rolfer用手推,按骨骼,肌肉.改善歪身歪勢.我試咗,覺得幾好架.佢推推按按時發現我呼氣有啲問題(呢個我都覺架).推推按按後我覺得呼氣量多咗.
可惜呢個另類療法保險唔包.正價每個鐘€120.

其實喺呢度好多時間都係hea.
之前我講過奧地利有啲地方落雪.呢度都係.話係40年嚟9月有雪.到我嚟到,乜雪都冇lu.

而奧地利好多呢啲渡假酒店都包簡單lunch同下午茶.目的我估係想你幫襯買嘢飲.我呢杯係凍啡.

Lunch沙律菜有啲未見過.最古怪係有一種葉面有毛架.


當然我係會出去走走.例如玩吓狗C袋啦.

附近都係酒店.冇乜好影.





行去湖邊都幾遠吓.



24 則留言:

  1. 你又入左療養院?
    [版主回覆09/30/2011 04:31:28]唔係呀.

    回覆刪除
  2. 咁爽既遊學, 你學左D咩呢...按得咁C服,有冇學返兩招備用呀...
    我發覺你咁鐘意d狗poo袋, 係咪拎返去自己試用架....
    [版主回覆09/30/2011 04:35:56]學返兩招>>我驚推甩較喎.

    回覆刪除
  3. 遊學左d咩??
    狗c袋你唔係用黎袋野食嘛? wahaha
    [無聊鬼回覆09/30/2011 01:06:53]我都想去學下..hoho
    [版主回覆09/29/2011 23:47:59]學咗乜o野係Rolfing囉.

    回覆刪除
  4. 狗 C 袋你都玩得一餐!BTW 風光如畫!
    [版主回覆09/30/2011 04:31:11]狗 C 袋都玩得一餐>>即係呢度好多活動囉. 哈哈哈.

    回覆刪除
  5. 你係咪以前介紹過呢處?
    [版主回覆09/30/2011 04:30:23]鎮中心以前介紹過

    回覆刪除
  6. 呢果狗屎袋幾靚喎!
    [版主回覆09/30/2011 04:34:27]成本幾高咁.

    回覆刪除
  7. 喺外國學下Rolfer用手推拿,按骨骼,肌肉. 學識左好受用 ! 渡假區幾好景呀 ,寧靜得來好有Relax Feel , 果杯係凍啡王真正 !
    [版主回覆10/01/2011 03:13:48]好relax

    回覆刪除
  8. €120 好貴喎...
    [版主回覆10/01/2011 03:12:57]要自己俾錢真係唔去做.

    回覆刪除
  9. 你嘅生活簡直係我夢寐以求 !! 好羡慕呀............. :0
    [版主回覆10/01/2011 03:11:54]*(^O^)*

    回覆刪除
  10. 酒店格局係細D,但係,環境優美,同埋,呢杯凍啡好正呀!
    [版主回覆10/01/2011 03:14:12]環境靚

    回覆刪除
  11. 嘩 ....... 你份乜工嚟0架 , 久不久就有得遊學0既 , 這裡環境優美 , 雖然冇乜節目 , 但嚟呢度 hea 下真不錯喎 ! 羡慕中 !
    [版主回覆10/01/2011 03:14:25]好relax

    回覆刪除
  12. nice therapy!
    [版主回覆10/01/2011 03:34:36]試過覺得好但係太貴

    回覆刪除
  13. 哈哈你去邊都要玩吓狗c袋喎.
    [版主回覆10/01/2011 03:34:58]有時見d design幾好架.

    回覆刪除
  14. 環境好美呀~ Rolfing同我地的推拿有冇咩分別?
    [版主回覆10/01/2011 03:35:51]我未做過推拿,唔知有乜分別

    回覆刪除
  15. 呢度係好值得hea嘅地方..不過,太貴啦!
    [版主回覆10/01/2011 03:37:59]呢個渡假區我覺得只係啱d富貴人家. 唔多啱我.

    回覆刪除
  16. 你間房個view、凍啡都好正喎...但係你個lunch就.....
    [版主回覆10/01/2011 03:39:51]Lunch除咗沙律都有其他o野,因為包簡單lunch唔好期望太高.

    回覆刪除
  17. 好 hea 啫
    [版主回覆10/01/2011 03:40:52]唔hea唔得,呢度冇其他o野好做.

    回覆刪除
  18. 我都想去推下不過成千幾蚊好鬼貴
    [版主回覆10/02/2011 00:20:31]雖然覺得好,但係都係等我發咗先幫襯佢.

    回覆刪除
  19. Rolfing 是否屬於另類治療?
    [版主回覆10/02/2011 00:20:44]係呀.

    回覆刪除
  20. 真係hea爆
    [版主回覆10/03/2011 02:45:07]都要上堂架.

    回覆刪除
  21. 我鍾意你杯凍啡同狗C袋!
    [版主回覆10/03/2011 02:44:45]如果你o係德國見到有,你會唔會攞多幾個返HK?? 哈哈.

    回覆刪除
  22. 又去玩.
    [版主回覆10/04/2011 00:14:20]玩完lu

    回覆刪除
  23. 乜你成日要去奧地利架?唔怪得知你個名叫Oh!tria啦!
    車厘子
    [版主回覆10/09/2011 05:26:05]我係住o係奧地利架. heheh

    回覆刪除
  24. 吓,好似有潔癖嘅唔玩得呢樣嘢喎!總覺得按骨推拿都幾唔乾淨既!
    你呢個唔係遊學,係hea學團!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.