2017年1月31日星期二

紅咖哩炆牛腩

巡blog見呢個.  啱晒,我有少少紅咖喱剩咗唔知煮乜好.
http://www.christinesrecipes.com/2016/12/red-curry-with-beef-brisket.html

因應一罐椰汁嘅份量,我改咗少少。
材料: 牛腩 820克, 薑 3 至 4片, 蒜蓉一茶匙, 紅咖哩兩湯匙, 洋蔥一個切粗塊,  紅蘿蔔兩條切粗塊, 八角兩粒, 月桂葉兩片, 糖15克,  , 薯仔兩個去皮切粗塊,  椰汁coconut milk 400毫升
汁料: 生抽兩茶匙, 蠔油兩茶匙, 粟粉兩茶匙,  水兩湯匙,  鹽 ¼ 茶匙 
爆香薑片,蒜蓉,紅咖哩醬, 5湯匙椰汁面頭嘅fat一半洋蔥。加牛腩炒炒。紅蘿蔔,八角,香葉,糖同椰汁。加蓋煮滾後,轉小火炆 50分鐘。加薯仔同餘下洋蔥。繼續炆 20 至 25分鐘。倒進汁料,滾後食得。 
牛腩我要冇肥嘅所以我用咗goulash肉. 因為落咗八角,我覺得個味似食梗柱候牛腩

33 則留言:

  1. 咖喔放八角, 會唔會有D怪?

    回覆刪除
  2. 呢個我鍾意食喎,一碟唔該

    回覆刪除
  3. 這菜洋蔥和薯仔最好吃!

    回覆刪除
  4. 個汁撈白飯、意粉……乜都得。
    有冇識到咖哩人可以請教吓?

    回覆刪除
  5. 配牛腩最好味,你果樹有無架?洋蔥和薯仔都是牛腩既好朋友^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 有筋嗰啲牛腩我估有架,只係我唔好,冇去搵.

      刪除
  6. 我覺得又蠔油、又八角,仲有埋紅蘿蔔,好似唔多正宗咯!
    所以咪係似柱侯牛腩多啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 明知佢係唔正宗,但係我又想知係乜味喎.

      刪除
  7. 咖喱可以令我食大碟飯架。 落左八角又好似怪D喎

    回覆刪除
  8. 咖哩牛腩無咖哩味..呢個先係最高境界呀..哈哈!

    回覆刪除
  9. 樣子好似好好味喎 , 可惜我唔食牛 , 哈哈唔該多些汁走牛 .

    回覆刪除
  10. 點解落八角架? 泰國咖喱好似係落魚露同糖調味架喎.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.