2017年2月6日星期一

Tonnato sauce

食譜原本係意國嘅Vitello Tonnato. 但係見佢牛仔肉煎咗再同洋蔥capers炆....我麻麻地,都係只整個tonnato sauce算.

兩個蛋黃,半茶匙芥末,一個檸檬汁, 100ml 橄欖油,四條鬼佬鹹魚anchovies, 150g 罐頭吞拿魚,100ml 湯。兩個紅洋蔥,50g capers.
原本係湯加炆過牛仔肉嘅洋蔥同capers. 我就改改用湯煲熟洋蔥同capers備用。
蛋黃,芥末,檸檬汁撈勻,逐少逐少撈入橄欖油. 之後加入鹹魚同吞拿魚. 呢溝入洋蔥capers湯度,再用機打蓉,調味。搞掂!
我配煎豬扒食. 其實個汁就咁食都好味.用佢撈意粉我估都夾。

31 則留言:

  1. 我估個汁就咁撈意粉都好食

    回覆刪除
  2. 如果加埋蒜蓉,個汁應該有少少凱薩汁的味道!

    回覆刪除
  3. 估唔到你會配couscous,我覺得食couscous唔飽肚,哈哈!

    回覆刪除
  4. 天菜汁……王子啜多啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 台灣人用詞 靚仔=男神=天菜。 咁香港人都會講你條菜好正,係話你個女朋友好靚,能達天嘅級數一定係極品啦!

      男人會有乜汁液從身體流出呢?

      刪除
  5. 係咪似吞拿魚+沙律醬?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔太似,因為呢個有capers嘅鹹酸味.

      刪除
  6. Cous cous 的確好方便,不過我麻麻地鍾意佢陣味,而且硬係覺得佢同中東/北非口味餸菜先夾,所以好少整。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我冇乜食過中東北非菜,冇先入為主, 覺得Couscous當飯配乜都好味.

      刪除
  7. 個汁搽麵包都得 :p

    回覆刪除
  8. 汁撈飯簡單又易食,唔錯~~

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.