2017年3月20日星期一

Schnitzel

MasterChef嘅食譜中除咗有勝出者嘅食譜,仲有其他參賽者嘅。今次參考咗呢個炸豬扒.

原食譜for兩塊豬扒>兩隻蛋,半茶匙herbes de Provence,半茶匙紅椒粉,100g parmesan芝士碎,6湯匙日式麵包糠。
蛋,香草,紅椒粉撈好,備用。 
芝士碎同麵包糠撈埋,備用。 
豬扒上麵粉,點蛋液,上芝士碎麵包糠。炸!!
話係參考,份量都求其。我冇加芝士,麵包糠只係用西式,因為我只係想試個香草味.
頭一兩塊可能上到多啲香草。幾有herbes de Provence嘅味道.之後嗰啲同普通嘅冇分別。下次整一定要不停添加香草先得。

24 則留言:

  1. 加芝士好易炸到燶都唔熟,除非入烤爐焗?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢種豬扒係要好薄,熟咗芝士都未燶㗎。

      刪除
  2. 想試個香草味……放香草入去炒蛋咪好快又好平咁試到啦!第一次就煮咁多件,自己知自己口味唔濶,假如唔啱食,唔係自己受苦就係益咗個垃圾桶,嘥錢又嘥時間。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢種香草我食嘅。我只係想知咁煮好唔好味啫.

      刪除
  3. 香草應同包糠, 紅椒粉芝士撈勻, 蛋液單獨, 乾濕料之分.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,我都冇乜見人係香草放喺蛋液度.

      刪除
  4. 雖然味道不同,但個樣ok喎。

    回覆刪除
  5. 成日炸野,唔怕攪到啲油煙陰魂不散,啲氣味飄去鄰居度? :p

    回覆刪除
  6. 香草應該加落麵粉度架喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,我都冇乜見人係香草放喺蛋液度.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.