2017年4月21日星期五

Karfiol-Käse-Laibchen 椰菜花芝士煎餅

買咗椰菜花,咁啱見到呢個食舖。就參考吓啦.

500g 椰菜花, 200g emmental芝士碎, 100g 麵包糠,三隻蛋,京蔥一條切碎,鹽,胡椒,肉荳蔻。
椰菜花切咗啲花出嚟,用鹽水煲熟後隔水,壓爛。將其餘材料加入,搓好,煎。
我只有cheddar芝士同唔係太多嘅蔥. 整出嚟都好好食. 口感似食薯餅㗎。

32 則留言:

  1. 我上次切細朵花焗都一樣

    回覆刪除
  2. 咁樣整椰菜花未食過喎!

    有定期揸奶習慣,剩低啲豆渣都用類似方式整豆渣餅食,外脆內軟,加上芫荽香,好好味架。因為高纖,第二日大大就好暢順,每周一次清腸胃都係好健康嘅飲食習慣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 椰菜花有冇生過吖咁?
      整豆渣餅冇嘥嘢。

      刪除
    2. 呢條問題係問你對手喎!

      刪除
    3. 椰菜花邊係生o係對手度架!!手腳都唔會有.

      刪除
    4. 你都知對手一定話冇架喇!呢條問題好多餘。

      刪除
    5. 係你好多餘咁問我先。
      你方唔係你時時一上床就扮醫生,對手扮病人咩!精神錯亂咁問人。

      刪除
    6. 點只扮醫生,扮衛生處疾病防禦中心添呀。要填健康申報表。

      刪除
  3. 我見過跟這個差不多的食譜。但我怕整煲熟後隔水壓爛這個步驟,好煩。

    回覆刪除
  4. 我突然諗加少少薯蓉一齊撈,可能仲好食呢?

    回覆刪除
  5. 剩係切晒花出嚟,咁大條梗掉咗咪好浪費?定還是留下來煮其他菜?

    回覆刪除
  6. 多謝分享, 剛巧今日宴客, 立即做了, 客人都很喜歡。

    回覆刪除
  7. 幾好喎,可以變化吓,用西蘭花都代替椰菜花,芫茜代替京蔥,唔知邊款好味啲呢 :p

    回覆刪除
  8. Have you try to make corn fritter ?
    First time to try last week I really like it a lot !

    回覆刪除
  9. 我諗應該幾好食, 不過又芝士又菜, 都唔駛旨意我啲仔會幫襯.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個口感唔似食菜.唔話佢哋知係乜可能會食喎.

      刪除
  10. 先個日肥媽在電視上也教用椰菜花整pizza, 即椰菜花代替了麵粉餅皮呀!
    王子,你可以上電視了...哈哈哈!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.