2017年5月15日星期一

上奧地利州花園展(上)

每兩年一次嘅OÖ Landesgartenschau上奧地利州花園展今年喺Kremsmünster舉行。

首先去咗No.3嘅Schloss Kremsegg先。但係呢個宮冇乜睇頭。

宮殿嘅房間係租畀人搞活動。
另一棟建築物就係音樂有關博物館。
一層係鋼琴博物館。












有一層係兩位鋼琴家嘅展覽。

寫字枱收咗個鋼琴。


最後係管樂器嘅展覽。



各國管樂器。
冇介紹,睇嚟好似係骨頭製。


仲有一個小角落介紹 Wiener Horn.


OK.入正題。睇睇個花園展.
種咗好多花囉.




呢個唔講你係唔多覺係一個豎琴型嘅花園.
金屬花海。啲"花"可以用手搖擺。互擊下發出聲音, 好似奏音樂咁.

30 則留言:

  1. 真係對牛彈琴,琴展唔啱我。
    正所謂臨老入花叢,花展啱我喎! 望住啲花呢花碌嘅嘢,對眼都舒服啲, 心花怒放㗎。

    回覆刪除
  2. 想問下, 王子識唔識彈琴?

    回覆刪除
  3. 淨係睇咁多古典樂器已足夠,花係其次
    金屬花唔錯

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢啲門外漢就冇乜興趣。
      金屬花好配合博物館個主題。

      刪除
  4. 看到管樂器圖片,裏面有件樂器好似條蛇咁……好得意!

    回覆刪除
  5. 博物館都幾多琴睇,寫字枱琴實用,HK地方細最啱

    回覆刪除
  6. 我好鐘意彈鋼琴,啱晒我! 應該唔俾人彈......

    回覆刪除
    回覆
    1. 有小部份(我估唔係太古董嗰啲)係可以彈㗎.

      刪除
  7. 第4張啲匙羹係咪用嚟代替酒杯敲你個頭? XD XD XD
    第11張做乜好似打側放,右邊升起嘅?
    如果有細路仔手多多猛搖啲金屬花海,會唔會好嘈?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係敲,但唔係我個頭囉.
      嗰個係解剖.
      呢日又唔係好多人搖.

      刪除
    2. 咁敲乜?除咗你個頭仲有乜好敲? :p

      刪除
    3. 做乜無啦啦敲枱?

      刪除
  8. 我見到花展有個琴都有種花

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.