2017年7月12日星期三

實地考察 (下)

呢次出巡最主要係去Hluboká nad vitavou參觀呢間酒店。
可能係weekend,到達時又係下晝。畀我感覺呢度好多遊客,仲有好多係單車客。但係夜晚就冇乜人喺街了. (相係喺夜晚影的)

我啲客最關心嘅嘢.要影相做個紀錄。
午餐喺酒店食.呢個野豬配buckwheat非常好食.又唔貴(奧地利標準)。220 CZK
酒店斜對面新開嘅啤酒廠。
細細間.只賣啤酒。
啤酒都係自家釀造。
酒店隔籬有一間中餐京滬人家Restaurace Jinghu。賣鬼佬中餐又做團餐的。
由酒店行上山上嘅城堡大約十分鐘。懶嘅可以搭呢啲觀光火車,紅色車係會上城堡的。旅遊巴應該係上唔到嘞.
山上首先見嘅呢座只係一間酒店。
好似話係以前城堡啲工人住嘅地方。

到咗 Hluboká nad vltavou castle。下晝影相最佳。
城堡係Schwarzenberg貴族嘅(即係Cesky Krumlov城堡同一個貴族). 而家係國有.
入內參觀要join guided tour, 唔同route唔同價錢。揀咗Representation Rooms, 260 CZK

牆上有好多鹿頭裝飾。睇睇吓隻隻嘅角都唔同.係真鹿角嚟我估.

唔可以影相的。偷影咗少少咁多啦.
第一次見啲房全係木牆,木天花.大開眼界. 
但係個tour就麻麻. 一來個guide英文唔多好.佢只係喺度背書。二來有一個家庭有兩個三四歲嘅細路。小女孩初初好興奮,好想睇公主啲房。但係好快就失咗興趣, 不停講嘢。搞到都唔係好聽到個guide噏乜.
睇完就繼續睇隔籬嘅藝術館Alšova jihočeská galerie。70 CZK
前身係城堡嘅馬房。

常設展館古今藝術品放喺一齊。
特別展館展出已故捷克藝術家Victor Vasarely嘅作品. 好colorful,我幾like .唔知可唔可以影相,所以冇影.
另一個特別展係第一次世界大戰嘅posters.

英美法捷奧嘅posters都有.


睇完出嚟天都黑晒,想落大雨。馬上走人,都冇圍住城堡外面行一圈。
雨過天青。之後去咗鎮中一間五星酒店享用佢嘅設備。第二朝再去參觀佢啲房。間酒店只有三十幾間房。特別嘅係酒店附設整容醫院。
夜晚去搵食.食肆都係集中喺所住酒店附近。

但係越行越遠。終於見有餐廳就入去啦. 
餐牌只有捷克文。即係本地人去㗎啦. 但係侍應話搵個英文餐牌,等咗好耐都唔見人.係咪佢即時問google大神呢?.....似乎冇估錯。佢喺個捷克文餐牌度逐個手寫英文。
叫咗個亞洲雞。105 CZK,好平。但唔好期望太高,只係快餐質素咋。
食飽就行吓.見有露天藝術品。
証明呢度好多強國遊客。
星期日朝走人.街上唔知做乜有人表演。有位強國大媽聞歌起大媽舞。眼都凸!
行錯路但係有個靚景。
臨離開去望吓個Zámek Ohrada宮殿。而家係一間守獵博物館,冇打算入.
捷克有樣好係星期日超市都開。買咗> 溫泉大餅。原味係最好食嘅我覺得.佢冇唯有一小包嘅都買啦. 而呢度都有出呢種大餅,係聖誕肉桂味.
又買咗醃腸仔,同我自己整嘅味道好唔同.佢呢個醃到啲腸都係酸味嘅。又有捷克本地出嘅可樂。仲有梅林牌餐肉。梅林牌捷克係有廠的,中超都係賣捷克貨。見呢個一啲中文都冇,就買嚟試吓啦.

25 則留言:

  1. 入貨,相信是這行程最大收穫!

    回覆刪除
  2. 同事前資料搜集嘅有冇大不同?
    咁罐午餐肉幾多錢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知旅遊巴係上唔到個城堡囉.
      餐肉好似係大約1.7歐。

      刪除
  3. 乜你d客仔只注重d冲涼洗頭嘢咁小家
    快轉返d土豪客啦

    回覆刪除
  4. 點解個細路女父母無叫佢收聲?
    我當年係布拉格, 就遇到個白人女人信徒, 佢仲送左本法輪功書俾我

    回覆刪除
    回覆
    1. 都有收.但係過咗一陣個小女孩又唔記得囉.

      刪除
  5. 嘩,連梅林牌罐頭都有外設,強國人真係犀利!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能係佢嗰啲made in China o係EU唔準賣,唯有設廠。

      刪除
  6. 英國都有梅林牌餐肉,淋pat pat 唔好食。

    回覆刪除
  7. 酒店附設整容醫院, 唔需要去韓國啦, kekekee。

    回覆刪除
  8. 午餐喺酒店食<-- 你應該唔使比錢啦,幫酒店推介D大豪客嚟住

    回覆刪除
  9. 五星酒店享用佢嘅設備<====泳池桑拿果啲?
    整容都有又幾意料之外,如果計歐洲整容最出名係咪意大利希臘果啲?
    超曬喎,有冇曬燶咗回來?
    午餐肉味道同唔同HK?

    回覆刪除
    回覆
    1. p.s.幾鍾意佢啲街頭雕塑,幾靚...!!

      刪除
    2. 係呀。泳池桑拿果啲.整容就冇啦。
      真係唔知邊度出名.
      一早都燶咗啦.唔覺.
      未開嚟食。唔知.

      刪除
  10. Hluboká nad vltavou castle 幾靚呀,我未去過。
    今次又有人車你喇!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 乜你o個時唔去呢度呀??
      靚仔車見車載。

      刪除
  11. google咗Victor Vasarely嘅作品,佢啲作品睇到暈跎跎 @_@
    你唔幫襯整容醫院做漂白手術? :p
    個侍應喺個捷克文餐牌度逐個手寫英文,咁得意?唔影張相比我哋睇?:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 漂咗睇怕好快又黑番。
      想影㗎,但係佢即刻攞走咗.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.