2018年1月14日星期日

Kokos-Nougat-Brownies 椰子榛子醬布朗尼

想試吓其他款式嘅brownies。於是跟食譜整咗呢個椰子榛子醬布朗尼。

225g 牛奶朱古力, 350g 牛油,三隻蛋,150g 黃糖,150g 麵粉,10g 古力粉, 1.5茶匙發粉,椰絲,100g糖霜,600g cream cheese, 175g 榛子醬
Brownie底> 蛋同黃糖打好,加入溶咗嘅150g 牛油同150g 古力.篩入麵粉,發粉同古力粉.入爐焗至表面乾(個心可以唔全熟)。待涼備用。
Cream cheese層>100g 牛油,糖霜撈好.加入cream cheese同椰絲。舖上喺brownie面。雪兩個鐘。
榛子層>榛子醬,100g 牛油,75g 古力溶咗撈勻。淋上cream cheese面。灑上椰絲,再雪兩個鐘。
見有古力又咁多黃糖,當然減糖啦.而我個焗盤冇咁深,所以cream cheese我只整咗400g. 另外榛子醬我唔買嘅,屋企只有喺酒店撻嘅六小pack。餘下份量就用古力同柯華田醬搭夠。
好好食,但係太多功夫。

26 則留言:

  1. 多功夫顯愛心,下次整畀知己享用。😍

    回覆刪除
  2. 吃一件,要喝一杯濃濃的黑咖啡☕️。

    回覆刪除
  3. 簡單講,你整嘅係朱古力芝士蛋糕…

    回覆刪除
  4. 人哋可以整到層次分明咁靚嘅? :p

    回覆刪除
  5. 嘩!個樣似甜死人咁款,已經提不起興趣喎!!

    回覆刪除
  6. 太多功夫唔啱我,但多功夫滿整得好食足感又會好大!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.