2018年2月8日星期四

Krapfen

Krapfen係喺Fasching期間奧地利人一定會食嘅食品(其實一年365日都可以買到).

跟據報導Krapfen喺1486年已經有食譜記載。
1690年一位維也納餅師Cäcilie Krapf 創作咗喺中間加入果醬,即係現時嘅Krapfen喇。十八世紀初維也納街上已有Krapfen出售。*以上資料我以前都有介紹過.

每年奧地利人食咗100 million個Krapfen.平均每人每年食12個13個.

25 則留言:

  1. 回覆
    1. 完全係同一樣嘢。我估奧地利係始祖。

      刪除
  2. 唔夠港式油占多咁好食。

    回覆刪除
  3. 似我地呢度食嘅 beignets

    回覆刪除
  4. 我哋呢度有一種好似冬甩的炸包,入面有果醬, 但就係長方形的。

    回覆刪除
  5. 即係長洲搶包山的包,平日都有得食,過節就特別好食,特別好賣,特別出名

    回覆刪除
  6. 等於港式的菠蘿油…菠蘿包夾塊牛油!

    回覆刪除
  7. 平均每人每年食12個13個 <-- 即係每月食一個咁少?香港人食菠蘿油都唔只每月食一個啦 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 我幾個月先食一個。菠蘿包以前就每星期起碼一個。

      刪除
  8. 喺 michigan 呢個叫 paczki ,同donut一樣,對我嚟講都係超級甜,好少食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺好甜。耐唔耐先食一個.

      刪除
    2. Paczki原來係波蘭文。波蘭人整嘅我都食過.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.