2018年5月2日星期三

粉果

粉果係一直想整嘅。終於出手. 個皮跟blog友嘅。
http://samweiblog.blogspot.co.at/2014/10/blog-post_13.html 
餡就參考以下呢個. 
http://www.christinesrecipes.com/2014/11/teochew-dumplings.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+food_recipes+%28%E7%B0%A1%E6%98%93%E9%A3%9F%E8%AD%9C%29

皮: 250g 澄粉 , 一湯匙生粉, 用熱水搓。 粉同水比例1:1, 然後落一湯匙油,搓到滑。
:150g 豬肉碎(我用咗素肉碎),10g 蝦米切粒(冇落),15g 冬菇切粒,15g 甜菜脯切粒(冇落), 125g 沙葛切粒(我用馬蹄代替), 75g 韭菜切碎 , 1棵芫荽切碎(冇落),30g 花生

肉碎用½ 茶匙豉油 ,½ 茶匙糖,¼ 茶匙粟粉,¼ 茶匙雞粉,    ⅛ 茶匙鹽,2茶匙水,胡椒粉,麻油醃醃。 炒熟備用。
除咗花生,炒熟其餘材料,肉碎回鑊。落 ¼ 茶匙鹽,½ 茶匙    糖,1茶匙蠔油,胡椒粉,80ml水. 加生粉水. 待涼後加入花生碎。
我嘅出品除咗個皮似之外,係完全失敗。個餡唔係嗰個味(可能好多材料我冇跟啦), 粉果又黐晒底。都係下次買足料再整過.

24 則留言:

  1. 其實你已經落足料,係咪素肉唔啱口味?

    回覆刪除
  2. 蒸盤搽d油or用張紗布丶焗爐紙墊咪唔黐囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 焗爐紙我試過封晒蒸兜啲窿窿,冇蒸汽到。

      刪除
  3. 我個餡都係自己鍾意的材料,我已經記唔起真正粉果的味。香港食的都差不多。

    回覆刪除
  4. 好唔好食先?好食就得啦 :p

    回覆刪除
  5. 賣相都似似地呀, 唔當粉果食, 你覺得好唔好味先~?

    回覆刪除
  6. 用焗爐紙然後篤返啲窿窿囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 焗爐紙我試過封晒蒸兜啲窿窿,冇蒸汽到。

      刪除
  7. 素肉同豬肉味道一啲都唔相同 , 所以出來效果唔似啫 .

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.