2019年10月5日星期六

Cesky Sternberk, Jihlava

9月6喺德國嘅Bad Schandau渡宿(其實睇番係book錯咗,唔近想去嘅景點)。
想去嘅景點係奇石林(地址>Basteistrasse, 01847 Lohmen). 點知9月7呢朝早落雨。最後決定唔去, 去下一個景點。

嚟到捷克嘅Cesky Sternberk,想影吓靚相, 點知維修,靚乜鬼。
好啦,搵間餐廳食飯啦, 點知車位爆滿。獨市嘅餐廳又好多人. 都係走人.
比預期早咗嚟到投宿地點,Jihlava。


捷克畀我嘅印象係廣場正中一定有座好醜嘅建築。
呢日咁啱有活動。
有食,有玩,有買。
呢檔整蠟燭。





呢度一離開舊城中心區啲樓就好鬼殘。完全唔想行。所以好早就返旅館了.

28 則留言:

  1. 去咁多古裝鎮,我會幻想自己係 時光倒流七十年 嘅男主角。

    回覆刪除
  2. About ugly architecture, are you referring to https://en.wikipedia.org/wiki/Church_of_Our_Lady_before_T%C3%BDn Someone said it looked like having 2 devils.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講嗰座我又唔覺醜喎.我只係共產時代遺留落嚟嘅建築。

      刪除
  3. 回覆
    1. 我記得唔係好凍㗎咋,落過雨涼咗啲啫嘛.

      刪除
  4. book錯咗,
    維修影唔到靚相
    車位爆滿無飯
    樓又殘,唔想
    嚟呢到運桔 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 車位爆滿無飯食
      樓又殘,唔想行
      打漏咗 :p

      刪除
  5. 天氣果然好影響景色,連顏色也特別陰沉

    回覆刪除
  6. 15年去Basteigebiet時住過Bad Schandau River Elbe 河邊的B & B。好寧靜。無人識講英文,雞同鴨講。唯有用手勢。附近還有個 Fort Königstein. 都可以。有開車過捷克,但事前無做功課,原來那兒有個景點,還可以坐船仔。下次再去過。

    回覆刪除
    回覆
    1. Fort Königstein,多謝介紹,我下次要去睇睇.

      刪除
    2. 我們住在Bad Schandau,聽當地人推薦乘船過去Fort Konigstein,乘火車返。

      刪除
    3. 幾好。可以從另一角度看到Basteigebiet和Fort Konigstein.船上有餐廳。

      刪除
    4. 我們的B&B在Bad Schandau火車站對岸,火車票包埋乘小船回對岸,幾得意。

      刪除
    5. 有機會好似你咁遊先。

      刪除
    6. 由Bad Schandau開十多分鐘車入捷克有兩個景點叫Kamenice Gorge同Pravčická Archway,都好似幾吸引,上次找不到車位又無事前做功課,所以無去到。你可以考慮去埋。

      刪除
    7. 好,去開嗰頭去行吓先。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.