2023年2月15日星期三

Illusion Art Museum

特別揀2月10 WFH,可以去布拉格渡自製長週末。乜都book好晒之後友人話佢都得閒,於是跟埋嚟。。

今次我book咗廉價長途巴,因為WFH所以訂埋我隔籬個位等開工時可以闊落啲。來回只係60歐。

友人話位已經book咗,佢分擔一半車費啦 。。。(我哋太天真無知了。。。)

集合當日我唔記得咗地鐵維修,冇地鐵到想去嘅站。轉電車又因為心急冇睇清楚就上咗車,去錯方向。搭回頭車再轉車。會合後友人就箭步轉地鐵。。。最後遲咗兩三分鐘。好彩架巴士仲喺度。上車時先知友人喺唔可以坐我訂嗰個位。即時買單程要40歐。 工作人員話上車後盡早買回程飛,如果唔係會冇位。於是安頓好就網上買,亦係承惠40歐。

巴士喺布拉格火車站前有站。

酒店check in後第一個景點係Illusion Art Museum。顧名思義係主要睇藝術品。
 呢個角度係立亂嘅鞋。

呢個角度睇就係人像。


假花。



背後另一個。
 




一堆垃圾。。。
唔記得係邊個嘅名畫。
館內亦有呢啲3D畫畀人影相。



原來係一堆紙。











博物館二樓展出呢位藝術家嘅其他戶外作品。

18 則留言:

  1. 坐幾耐長途巴士呢?
    有D睇頭!

    回覆刪除
  2. 呢個展覽好有趣,睇得過。

    回覆刪除
  3. 點解唔可以坐那個位?要實名訂坐?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢可能係平咗啲賣。另外係實名制。

      刪除
  4. 點解唔得?巴士都有實名制。
    廿幾年前明珠台有個節目係個鬼佬用堆雜物砌幅圖像,睇到後面才知係乜嘢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢可能係平咗啲賣。另外係實名制。

      刪除
  5. D頭像。。。都是名人??
    例如。。。卡夫卡?

    回覆刪除
  6. 點解唔可以坐既~?
    呢個 Museum都好多野睇, 第4張相, 肥人第一眼以為係周潤發..哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢可能係平咗啲賣。另外係實名制。
      你講又幾似喎。

      刪除
  7. 我淨係見王子件外套好搶眼

    回覆刪除
  8. 你唔止一次搭錯車啦,老人癡呆呀
    呢d展正呀,好鍾意睇

    回覆刪除
  9. 巴士也實名制,叻呀! XD
    登登登登..王子又粉墨登場.!
    D展品幾特別,有睇頭。

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.