2012年9月4日星期二

體育博物館


上次過門都不入Deutsches
Sport- und Olympiamuseum
體育博物館今次去咗睇喇.佢門口啲木板運動員係唔知邊年開奧運會議時啲裝飾.

賣飛嘅地方即刻有嘢睇.

德國女足簽名足球

京奧德國金牌選手簽名

有一個展廳係關於一位德國體育評術員.呢邊係佢啲運動員簽名收藏.

另一邊展廳係科隆球衣設計比賽.

正式入去博物館係唔畀影相嘅.但係我見有人用攝錄機都得,又唔見有工作人員.....咁我都唔執輸啦.光明正大咁影.

博物館係由古希臘奧運會講起.

冠軍獎品.

博物館冷氣係唔,但係都唔使乜都剝晒吹風扇啫.

古代體操運動員件衫.

唔記得佢係乜水.佢提倡德國體操運動.

古代乒乓球板

一百年前嘅泳衣.

有一屆奧運係喺納粹德國舉行.

慕尼黑奧運


慕尼黑奧運火炬

係喎.踩板都係運動


足球場草皮

港國王子又多咗個銜頭,就係單車王子.呢度可以體驗一吓世界級車手踩車時有幾大風.

手踩單車

京奧火炬

有關京奧

冬運會只係一個展廳


06年世界杯科隆場用過嘅波.

當時出過嘅世界杯版Barbie.

美國唔知邊年奧運Barbie.

Hall
of Fame
我只識右邊球王比利.

最後個展廳係一個攝影.

都係一啲德國運動員.

只係識佢

總括嚟講呢個博物館好似佢個名咁,只係focus德國運動.所以我睇得唔投入.



20 則留言:

  1. 草皮都有得睇,真細緻!
    [版主回覆09/06/2012 02:23:11]估佢唔到咁都有得睇

    回覆刪除
  2. 科隆球衣設計比賽好似小學生勞作..
    淨係知古希臘奧運頭冠用橄欖葉 ,竟然有松樹葉,好似聖誕花環咁..
    古代乒乓球拍依家可以打羽毛球..慕尼黑果隻臘腸狗幾得意..
    王子你坐上架單車,風速即時減細.
    [版主回覆09/06/2012 02:25:58]球衣設計比賽睇佢都係for 小學生.
    你都睇得好detail喎,我都冇留意d冠係用乜造.
    風速即時減細>>唔係吖,仲好強勁

    回覆刪除
  3. 單車王子睇落都幾fit咁喎,下次不如試下玩吊環啦
    [版主回覆09/06/2012 02:29:30]Gael>>地球有地心吸力,我d肥膏墮晒去個肚度你唔見啫.
    搞一爺 >>有單車個年代,d人有衫著喇. 我都係跟傳統咋.
    [搞一爺回覆09/05/2012 00:26:50]你又同魚仔講古代運動員系o吾著衫﹐點解你會著衫踩單車架

    回覆刪除
  4. 你只識呢個運動員就最巴閉啦~ 迷到萬千港女~
    [版主回覆09/06/2012 02:29:58]唔係佢迷到萬千港女我都唔識佢.

    回覆刪除
  5. 吹風扇個雕刻驟眼睇好似局緊桑拿
    你呢個又幾多野睇WOR, 我呢邊個個冇你個邊咁多, 但就好多歷史講納粹個年的奧運
    我都好想體驗下單車風力個個, 好似幾特別
    [版主回覆09/06/2012 02:30:34]睇咗呢個講納粹個年的奧運,我又想去睇你o個邊o個個.

    回覆刪除
  6. 唔知英國幾時有奧運博物館。
    [版主回覆09/06/2012 02:31:20]應該要開間啦.

    回覆刪除
  7. Pandora 香傭講法文2012年9月5日 上午5:32

    古代體操運動員...條迷你裙^^
    [版主回覆09/06/2012 02:40:37]似係褲黎架.

    回覆刪除
  8. 呢個博物館知道更多奧運歷史,同埋,草地都講,好特別.
    [版主回覆09/06/2012 02:40:58]知多咗少少o野啦.

    回覆刪除
  9. 個博物館都幾多野睇,收費貴唔貴?
    [版主回覆09/06/2012 02:41:22]6歐.

    回覆刪除
  10. 你睇得唔投入,我就覺得幾有趣!古袋乒乓球拍大開眼界。
    [版主回覆09/06/2012 02:42:09]佢有好多都係介紹德國運動嘅嘢,我唔係好知囉.

    回覆刪除
  11. 睇過王子介紹的"古代乒乓球板",才明白到點解大部份的歐洲球員喜歡採用橫板打法。
    [版主回覆09/06/2012 02:43:08]我都e+才明白為何係table tennis. 真係幾似網球拍

    回覆刪除
  12. 聽講古代運動員係要天體架喎.
    [版主回覆09/06/2012 02:45:14]我睇報紙有人講現代奧運應該要跟呢個傳統.

    回覆刪除
  13. 其實只要唔用閃光燈,俾人影相都唔緊要啦﹗
    [版主回覆09/06/2012 02:46:38]佢地都唔知係咪驚D人睇咗相唔會入去睇.

    回覆刪除
  14. 幾多野睇喎...古代體操運動員件衫, 著左實大把野睇...
    [版主回覆09/06/2012 02:48:10]冇身材都唔怕.

    回覆刪除
  15. 一百年前嘅泳衣 , 好密實包冇走光 .
    [版主回覆09/06/2012 02:48:48]唔知啱唔啱D回教婦女.

    回覆刪除
  16. 原來Barbie都有份
    [版主回覆09/06/2012 02:49:35]你我D至愛冇份.

    回覆刪除
  17. 1972年慕尼克奧運發生恐佈襲擊,今天5號,40週年紀念。
    [版主回覆09/06/2012 04:09:08]我冇留意tim。

    回覆刪除
  18. PIC2: 一見到個長下巴就知係邊個。
    100年前既泳衣: 可愛。 回教国家係絶対不適用、因為女性要由頭包到落脚!女性係絶対吾可以在公衆場合露出頭髪既。響london olympics都見到d回教国家女子足球員既装束lah.
    [版主回覆09/06/2012 20:09:22]IC. 粉絲
    [倭国団長回覆09/06/2012 15:23:09]我係PIC2既fans
    [版主回覆09/06/2012 15:18:28]叻女,一睇就認出.
    回教女性潛水衣可能啱佢地.

    回覆刪除
  19. marcus 型到冇朋友!!
    [版主回覆09/11/2012 15:42:29]我呢邊好似冇乜再提,唔知係咪已經settle咗.
    我返咗Vienna喇. o係Koln時早晚都涼囉,十幾度,日頭都廿幾度架.
    [咖啡奶茶精回覆09/11/2012 13:11:21]the weather is okay right ? no need to bring winter jacket?
    [咖啡奶茶精回覆09/11/2012 13:10:49]as now mediator is handling the issues and pass to court, LH asked me to call them on 12Sep for updates.
    [版主回覆09/10/2012 18:53:50]no news from LH??
    [咖啡奶茶精回覆09/10/2012 18:30:02]i might have to give up "samwei's hotel".!! as cancellation deadline 2 days prior to my departure ; (
    [版主回覆09/08/2012 02:31:05]好似話下星期復工喎. 唔知真唔真.
    [咖啡奶茶精回覆09/07/2012 17:55:40]你果邊TV News有冇話lufthansa究竟想點? 冇限期隔日罷工零談判?
    [咖啡奶茶精回覆09/07/2012 17:54:18]ET叫我都係鐘意返佢喎.. 哈哈哈哈
    [版主回覆09/07/2012 04:33:59] 咁你嚟德國時睇吓有冇佢o既posters啦.

    回覆刪除
  20. 慕尼克奧運係死得人多嘅奧運.
    [xxl回覆09/10/2012 11:50:23]知你 young 啦! 小朋友!
    [版主回覆09/10/2012 04:02:19]我o個時仲係一條虫...

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.