2017年9月15日星期五

Cassava cake 木薯糕

賓賓嘅cassava cake木薯糕一直都想整。終於買咗一包木薯粉,推動我要出手. 
睇咗好幾個食譜,呢個似賓賓friend整嘅版本。
http://www.pinoycookingrecipes.com/cassava-cake.html
食譜中嘅糖漿椰絲macapuno,要去有賣賓賓食材嘅亞超先有.
賓賓friend話macapuno係冇椰汁嘅椰子,一棵椰子樹可能只有一個.

Cake底> 500g 急凍木薯粉,200g 煉奶,半罐椰汁,半樽macapuno。全部撈勻,入爐焗45分鐘。
Cake面> 100g 煉奶,1/4罐椰汁,半個蛋黃,1/4macapuno全部撈勻,倒上面再焗多25分鐘。
呢個cake熱食凍食佳宜。
賓賓嘢我識煮幾味,我可以去菲律賓做港傭了。

24 則留言:

  1. 我鍾意椰子味架,加椰絲更好。
    咁大盤,拎去 賄賂 人。

    回覆刪除
  2. 呢個咪過年期間嘅乜鬼黃金糕囉
    有木薯粉你唔整埋芝士波

    回覆刪除
    回覆
    1. 我即刻搵食譜睇,黃金糕用tapioca flour白色,但係係cassava黃黃地。

      刪除
    2. 咪都係同一樣野木薯.

      刪除
    3. 係咪一個鞋啲,一個滑啲呢????

      刪除
  3. 回覆
    1. 唔算好甜喇。賓賓friend整嘅係好好甜。

      刪除
  4. 回覆
    1. 賓傭可以練吓英文。貴得有道理嘅。

      刪除
  5. 太厲害啦,乜你連菲傭飯碗都想搶?
    而呢個糕點會唔會似乜乜布甸呢?

    回覆刪除
  6. 木薯!?我只知係某部份地區d窮人食,無乜營養只係飽肚

    回覆刪除
    回覆
    1. 窮人食,咁咪好配合乞丐王子個身份。

      刪除
  7. 搵到條片macapuno coconut原來係咁樣嘅:
    https://www.youtube.com/watch?v=5xf9_-pMcmU
    一棵椰子樹可能只有一個 <-- 咁咪會好罕有珍貴囉?你嗰樽幾錢?個成份表係咪 100% macapuno coconut?點解唔係白色嘅?
    就咁齋食係咪好甜㗎?好重椰子味?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似係三歐幾一樽。佢有標明天然係微黃㗎。但睇片應該係白色喎,唔同氧化咗?
      因為係浸喺糖漿到,所以超甜。啲肉係好有椰子味㗎。

      刪除
    2. 我唔信天然係微黃,九成九係係被糖漿染黃
      加咗糖漿咁即係唔係100% macapuno coconut啦,可能只係50% macapuno coconut 加50% 糖漿

      刪除
    3. 我個定義已經係100%,因為佢冇其他椰子肉喺入面嘛.

      刪除
  8. 回覆
    1. 我呢度喺亞洲超市有(目標客戶係印度人,菲律賓人,非洲人嘅亞洲超市)。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.