2017年9月1日星期五

Vienna Classic Days

8月26 另一個活動係Vienna Classic Days. 佢好似係兩三個星期前搞的。記得嗰日落雨,我都冇去八. 原來佢哋改咗期喺呢日搞。

5點開始巡遊。年年差唔多,今年唔想去逐架影相喇。所以冇提早到。

啲車係逐批出發。我企呢個位啲車可能要追番個隊頭,架架都開得好快.


以下呢架係三輪的。我未見過.
佢哋喺馬路集合好就巡遊。

廣告?







都幾多車。

22 則留言:

  1. 我呢次都去咗睇好多古董車,超正🚗🚕🚒🚜👍🏻👍🏻

    回覆刪除
  2. 會噴好多黑煙?
    可合照?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀,好多廢氣。
      早啲去係可以合照的。

      刪除
  3. 我阿仔話三輪車係新車扮古董,英國產

    回覆刪除
  4. 架架車都好型
    呢度有幾個節目係講點整番D老爺車, 我都幾鐘意睇

    回覆刪除
    回覆
    1. 節目鐘意睇,唔通你都有幾架???

      刪除
    2. 鐘意睇佢地點樣搵番D零件之類咋, 我呢D窮鬼都會有呢

      刪除
  5. 呢啲古董車其實有好多只係得個殼?
    入面副「偈」都唔知已經改到七彩晒…
    所以有部份性能十分之好。

    回覆刪除
  6. 我老DAD好鍾意呢D古董車,在公路上見到就好興奮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果街度有架古董車經過我都會望多幾眼.

      刪除
  7. 會唔會有古董電單車或者馬車巡遊?

    回覆刪除
  8. 古董車,我喜歡小小的,只坐兩個人……

    回覆刪除
  9. 觀眾係咪比往年少好多?因為啲人唔知改咗期?

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.