2018年4月22日星期日

Erdäpfelnudeln mit Bärlauchsauce

4月15又係自己一年一度嘅活動----摘Bärlauch野蒜. 好多人都好似我咁喺樹林摘㗎。今年遲咗嚟,啲野蒜已經生到好大.

摘咗1 kg.咁搵下有乜新食譜啦.搵咗呢個, 因為屋企啱啱有現成嘅Erdäpfelnudeln (奧地利德文,直譯係薯仔noodle.奧地利人所有pasta都叫noodle的)。Erdäpfelnudeln主要係用薯仔整嘅粉,形狀似粗壯嘅銀針粉.
https://www.ichkoche.at/erdaepfelnudeln-mit-baerlauchsauce-rezept-178753

200g 野蒜切條,100g 火腿切粒,一個洋蔥切粒, 250ml creme, 100g Crème fraîche(我冇落),鹽,胡椒,parmesan芝士。
洋蔥野蒜炒香,加creme煮十分鐘。最後落火腿同芝士。鹽,胡椒調味。
幾好味㗎。

26 則留言:

  1. 我未食過野蒜,味道似大蒜嘛?

    回覆刪除
  2. 薯仔noodle 即係gnocchi ,只係搓成條

    回覆刪除
  3. 會唔會有人摘錯, 摘左啲唔食得嘅呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 識嘅應該唔會摘錯嘅。而似樣有毒嗰種草仲未係時候生長。

      刪除
  4. "啲野蒜已經生到好大"....咁會唔會老呢?

    回覆刪除
  5. 1kg野蒜$?車費$?
    係咪野生好味過超市買嗰啲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇留意今年賣幾錢添。一心諗住自己摘。
      當郊遊,所以唔計車錢啦.
      一樣味㗎咋。聽講野蒜冇人工培植。

      刪除
  6. 記得你講過摘野蒜,係唔係一年只得一次?
    而薯仔麵個汁好似有啲熟悉,但我就記唔得乜東東啦!啲忌廉都幾多喎…

    回覆刪除
    回覆
    1. 一年中只有呢個時候有.我就去一次咋,因為摘一次有排食。食完已經過咗造。

      刪除
  7. google 左都唔知咩嚟,我好想試,但怕食左野中毒

    回覆刪除
  8. 野蒜. First time to see such event.

    回覆刪除
  9. 我以為你隻碟畫咗兩隻雞腳(黃色腳啡色爪,左邊右邊各一隻) XD XD XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 你放錯咗個重點。呢篇唔係講隻碟。

      刪除
  10. 野蒜,聽都未聽過呀~又唔影相張嚟睇下

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢篇我有影過.
      https://ohtria.blogspot.co.at/2017/03/barlauchkartoffel.html

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.