2018年4月8日星期日

Veggie-Frikadelle mit Bergkäse 煎齋肉餅

最近睇咗一本毋須器械嘅keep fit運動書。吸引我嘅唔係啲乜運動,而係書中嘅健康食譜。其中一個煎齋肉餅。

一個洋蔥切粒,一瓣蒜蓉,一茶匙paprika粉(我唔記得咗落),125ml 奶,125g 麥片,一茶匙芥末, 60g Bergkäse (mountain cheese, 微微硬,微微臭的)磨碎,一手咁多嘅parsley碎,一隻蛋。
洋蔥,蒜蓉炒香後加paprika粉快炒。落奶。啲奶暖咗就離火,撈入麥片同芥末.浸佢15分鐘。之後加入芝士,parsley, 蛋。撈勻。鹽,胡椒調味。逐少煎熟。
口感似食肉餅,味道就只有洋蔥同parsley味.都算好食.

26 則留言:

  1. 都唔錯喎,不過芝士就唔啱我。

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係冇芝士我估啲麥片就唔會黐埋一齊。

      刪除
  2. 我的同事一樣咁講,減肥唔係要做運動,係由飲食開始。 keep fit 就要做運動。

    回覆刪除
  3. 每周我整完1Jar豆漿,剩低一大堆豆渣就用麵粉、雞蛋、芫荽加調味料煎餅,同你呢個麥片煎餅差唔多,夠我食四餐,真係慳好多,糧尾最啱,不過,個個禮拜食豆渣餅都唔覺瘦咗,呢本打著健康減肥牌嘅書都唔好信咁多。

    回覆刪除
  4. 我諗加埋美極鮮醬油仲更加像肉餅!

    回覆刪除
  5. 最近睇咗一本毋須器械嘅keep fit運動書 <-- 以為你轉咗性開始做運動 :p
    呢本書係咪就係前幾篇你話寄比你嗰條友用普通信封嚟寄嘅書?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我做運動真係世界變啦.
      唔係呢本.

      刪除
  6. 奧、德人好鍾意食肉餅?果次德國朋友請我食德國餐,點了樣推介主菜就是肉餅。你知啦,外國人唔興分享食物,大大碟好Dry⋯⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 肉餅係好常見。我懷疑佢哋唔識整其他嘢。

      刪除
  7. 煎炸物始終有一定熱量.....
    反而有興趣想睇下毋須器械嘅keep fit運動,下次揭多幾頁書來睇下啦^0^

    回覆刪除
  8. 煎炸麻麻哋健康....你係咪用少少油架 :P

    回覆刪除
  9. 哈哈又係食...不如真係開店啦.... ^^

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.