2018年11月24日星期六

Meatloaf

呢個Meatloaf唔知係咪美式呢?

1200g 豬牛絞肉(我用一半),100g 麵包糠(我用一半),150g 洋蔥切粒(我用一半),一隻蛋,一茶匙喼汁,一茶匙蒜粉,一茶匙tarragon(德文Estragon),一茶匙鹽,一茶匙胡椒。
撈好,150度焗一個鐘。差唔多夠鐘時搽上用120ml BBQ醬同四湯匙茄汁混出嚟嘅醬。
我用咗一半肉但跟原裝調味都覺得淡口.可想而知個譜係冇乜味,靠點個混醬嚟食。

40 則留言:

  1. Yes!!!!! 初時唔明覺得咁都好食?後嚟想想同我地蒸肉餅都係咁上下。。。哈哈。呢到好多食譜都會整個glaze係面咁食(茄汁+糖+醋煮杰佢)

    回覆刪除
  2. 自從見過點整BBQ醬(成1kg糖倒入去), 我就有D怕

    回覆刪除
  3. 睇食普個樣竹找以為是麵包,原來是肉,我吾喜歡食咁多肉>_<

    回覆刪除
  4. 你咪之前整過囉,又失憶呀

    回覆刪除
  5. 按每日蛋白質攝取量,食200g肉就夠,呢度食3日。

    回覆刪除
  6. 其實我睇你呢個混醬都應該幾夠味喎
    你覺得淡口...
    如果我做,要更加味

    回覆刪除
    回覆
    1. 個醬夠味㗎。但係醃肉嘅調味唔多夠囉.

      刪除
  7. It looks like leberkäse but leberkäse looks more interesting.

    回覆刪除
    回覆
    1. I am always curious to know what does it taste. Sausage? Spam? Or a mix of both? How about the texture?

      刪除
    2. 味道同口感都有啲似冇外皮嘅Wiener香腸。

      刪除
  8. 有blog友講得啱,等如蒸肉餅...不過咁造型有趣啲~~

    回覆刪除
  9. 睇相會以為係蛋糕...真係呃到人呢~

    回覆刪除
  10. 你攪到「笠黐黐」都竟然無乜味?😯

    回覆刪除
    回覆
    1. 我指係如果冇個汁喺面係冇乜味.

      刪除
  11. 焗一個鐘真係晒電,蒸快好多
    切片再煎吓兩面,可以做當漢堡包 :p

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.