2019年5月26日星期日

歐盟區域發展基金 -- Eggenburg

其實歐盟有好多資助,幫助歐盟啲窮鄉發展。最近歐盟區域發展基金(我譯嘅) 資助奧地利同捷克邊境嘅城鎮推廣旅遊業帶動經濟。所以佢哋有錢請得起香港國王子去考察。
5月11首先嚟到離維也納一個鐘車嘅Eggenburg.  
Schwedenturm

呢度仍然保留咗城牆。仲要係三層㗎。(相中只見兩層)
七十年代有位藝術家利用城牆,畫咗幅畫Turndl-Tower of Peace,代表唔同宗教共存。
Redemptoristenkollegium
被帶到去磚頭博物館Ziegel-Museum im Bürgerspital。
以前嘅廚房。



磚模
Hauptplatz廣場上文藝復興時期嘅建築物。
遠處嘅Karner (Charnel House)教堂。
呢度嘅城牆咁整咗,可以行嘅。
又番到嚟Karner (Charnel House).
七十年代出土咗幾千塊人骨. 整咗呢個人骨教堂。雖然唔可以入去參觀,但係有個窗可以望入去。
而大教堂本身就正正常常。

Town hall.
過百年嘅戲院。由奧地利知名建築師Clemens Holzmeister 設計。
行程緊密去下一站。

22 則留言:

  1. 係都請中國王子啦!嘥👻氣。😤

    好似陰風陣陣喎😰!要食保嬰丹🍫定驚。😱

    回覆刪除
  2. 人骨教堂有沒有特別意思?
    人家的骸骨,不是該入土為安嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又唔知喎.
      奧地利冇人理嘅墓會畀人起骨㗎。

      刪除
  3. 你仲想返香港就認中國王子好啦,乜香港X王子呀,想博拉咩
    我去過一個人骨教堂可以入去參觀架,其實真係有啲陰森㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 等我征服佢做中國王子啦!!!
      捷克嗰個?

      刪除
    2. 我唔係同你講笑,香港而家乜環境,你稱香港X喎,搞X獨好大罪㗎。
      應該係捷克。

      刪除
    3. 襯仲有自由就要繼續講。

      刪除
  4. 你又妄想症發作啦
    共存呀,文盲
    將人骨砌教堂好唔應該

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇食藥啦,妄想又健忘,連字都唔識。
      亂咁堆埋一堆又會唔會唔尊重呢??

      刪除
  5. 係咪有得包食住?幾正喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,包食包住,好似被包養咁.

      刪除
  6. 人哋使咗咁多錢包養你,唔使你做啲推廣野比佢哋睇?就咁喺度講吓就算㗎嗱?
    人骨教堂嗰張中間好似砌咗3個字母咁?

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺副業都要講講嘅。正職如果有人問都會介紹吓.
      都話你好眼力㗎啦.

      刪除
  7. 我譯嘅<-- 呢句型呀王子!
    不如請埋我去考察啦!我最鍾意去山卡啦😝
    好恐怖嘅頭骨,要咁多來練九陰白骨抓咩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次話你係我助手啦.
      起咗人哋啲骨又唔想抌咗佢嘛.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.