2019年8月2日星期五

Eisenstadt

7月14返屋企之前去路經嘅Eisenstadt行吓先。

Town Hall
真植物,剪得好有心機喎.
音樂家海頓葬喺呢個市,所以呢度同音樂好有關係.

見有個牌,行埋啲八八.
寫日文嘅?原來有個日本人捐錢修建城牆。

插咗旗嗰間係海頓博物館。(冇入)

大教堂。
護城牆。
入面活化咗做攝影展。
Lunch去咗一間星期日都有set lunch嘅餐廳。三道菜加一杯餐前酒只係廿歐。
薯蓉春捲。呢個非常好食.
煙肉豬扒中間有我好怕食嘅bread dumpling麵糰。
配煎薯仔. 呢個就犯咗奧地利慣例。因為同一食材唔應該喺多過一道菜出現。
甜品係士多啤梨tiramisu. (冇影相)
食飽繼續行。
貴族嘅宮殿。
參觀要錢,所以只係喺個中庭望吓.

佢個後花園大部份都係開放畀公眾使用。

溫室



16 則留言:

  1. 貴族區即係 古代高尚住宅區?

    啱王子身份出入。

    回覆刪除
  2. 我都唔鍾意食stuffed dumpling,如果有香草,仲討厭。

    回覆刪除
  3. 靜靜地逛一下,幾好。

    回覆刪除
  4. 厨神王子可以自家製薯蓉春卷喇:P

    回覆刪除
  5. 係咪7月14所以無乜人 :p
    咁你咪要挑晒啲 bread dumpling 出嚟先食囉 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈,我見嗰啲未必係人添喎.
      我仲更加高難度,因為個麵糰混咗啲煙肉粒,我挑啲煙肉出嚟食。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.