2020年1月9日星期四

Pancit Palabok賓賓米粉

聖誕時喺賓賓friend屋企聚餐。當然係食賓賓菜啦. 其中一款係我喺香港間賓賓快餐一定點嘅palabok (依家好似喺香港已經冇賣呢款米粉了)。
食過番尋味, 想自己整。咁喺星期六就去咗有賣賓賓食材嘅亞超,買咗呢隻叫achuete powder嘅天然食物色素。

http://www.savvynana.com/recipe/pancit-palabok-recipe/

約200g 連殼蝦,2-4條tinapa(煙燻魚,我用bottarga di tonno),米粉,2-4隻烚蛋切件, 約100g 豬肉碎,2-3湯匙achuete粉,蔥花,粟粉水,4-6瓣蒜蓉,四杯水(我覺得太多), 一湯匙魚露,兩湯匙炸豬皮碎,鹽,胡椒。
油炒開啲色素,備用。另外炒香蒜蓉,備用。
用兩湯匙呢啲油加魚露炒熟豬肉備用。
蝦落水煲熟,蝦剝殼,留起蝦水. 
蝦水埋芡,落色素油, 魚碎,鹽胡椒調味。
上碟次序>米粉,汁,肉,蒜蓉,蝦,魚碎,豬皮碎,蔥花。蛋,檸檬伴碟。
食時唧啲檸檬汁落去撈勻食。
因為我用bottarga di tonno代替,要落多多先似食開嘅味道。


20 則留言:

  1. 都係易熟材料嘅,又係自己食嘅,我會將連殼蝦、肉碎同其它一齊炒,埋芡,淋上米粉上。煎香連殼蝦啲蝦香味更濃郁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁就冇咗異國風味啦.

      刪除
    2. 係喎!所以…………移民…………追…………異味。

      刪除
    3. 之唔係囉. 洋腸好食過臘腸嘛.

      刪除
  2. 回覆
    1. 可以嘅,因為呢隻粉係冇味的。但就賣相唔好睇囉.

      刪除
  3. 我的賓賓同事都鍾意過時過節炒米粉,味道就似香港的福建炒米,甜甜地,又有D酸。

    回覆刪除
  4. 你呢個食譜,改用港買的普通米粉得唔得架?!!

    回覆刪除
  5. 你嗰邊間賓賓快餐分店唔知有冇賣呢個米粉呢?

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 賣相好d囉我估. 天然嘅色素.食咗冇壞。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.