2020年1月29日星期三

Shakshuka非洲蛋

Shakshuka香港有人譯佢非洲蛋. 但wiki話係地中海一帶嘅食物。


半茶匙cumin粉,一湯匙唔辣paprika粉,茶匙辣paprika粉(我用辣椒粉代替),一茶匙黃薑粉, 100g 洋蔥切粒, 250g 紅甜椒切粒,三瓣蒜頭切片,400g 番茄切粒, 兩湯匙茄膏,三隻蛋,鹽,胡椒。

用油爆香啲香料。然後落洋蔥同甜椒炒十分鐘至軟身。落蒜頭炒多一分鐘,再落番茄同茄膏,鹽, 胡椒調味,煮五分鐘。轉細火,放蛋,冚蓋煮十分鐘。食時灑上番茜碎。
話說屋企冇黃薑粉,又唔想買。但我居然常備黃薑茶包(因為呢度啲人覺得飲黃薑茶健康)。咁就撕開個茶包用嚟煮啦. 味道我喜愛的。有下次.

27 則留言:

  1. 我喜歡薑味,但唔喜歡黃薑味。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我估每個國家都會有佢嘅版本。

      刪除
  3. 過年整非洲蛋?!王子鄉下興咩?!…哈哈哈

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 對比番幅圖又真係幾似.
      賣健康食品嘅舖頭可能有.

      刪除
  5. 回覆
    1. 我最近又真係煮咗frittata 喎.遲啲出post.

      刪除
  6. 而家香港都好多人話黃薑健康定養生...周圍都有黃薑粉賣~

    回覆刪除
  7. 咦!連睇幾個post也是煮野食,王子兼職主持"王子教煮餸"?? 哈哈!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.