2023年3月8日星期三

Zuckerlwerkstatt

 2月28 晚去咗呢個糖果工房Zuckerlwerkstatt參觀。

復活節特別版。

文字版。
棒棒糖。我唔叫佢波板糖因為唔係波板嘅樣。

因為係旅遊業界參觀,老闆親自導賞。
呢種製糖喺維也納消失咗60年。
煲好嘅糖倒喺呢度。
染色

製作圖。






時不時要插插插。篤爆啲氣泡。
要用風筒吹番軟佢。
砌好個圖案就開始拉。







切粒。

包裝。
拍咗片。大家可以睇睇。

16 則留言:

  1. 藝員旅遊節目中介紹過整糖過程。

    憶起工展會食好多日嘅大支 士的糖,舔到口攰,個尾啜到刨鉛筆咁尖。王子會口得好開心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得以前喺電視睇過拉糖。
      我細個時好怕食大大塊嘅波板糖。個尾啜到刨鉛筆咁尖我記得啲朋友仔有食。

      刪除
  2. 有睇過短片這糖怎樣做。。。
    好神奇。。。
    放好不同顔色的長條夾在一起,
    然後拉成細條;
    再切成細粒,裏面就有圖案!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有興趣學整,但係要好好手力我估。

      刪除
  3. 拉糖真係好難 (阿毛)

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 係呀,我初初都覺得有乜特別啫。但係睇佢用人手整就幾吸引。

      刪除
  5. 復活節啦~?咁快...
    呢隻糖早十年香港都好興, 好多人結婚時用黎做回禮禮物呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以都唔係新奇事物。但係見佢由零開始用手整就好神奇。

      刪除
  6. 呢D糖我麻麻通常非常甜。甜C人呀。

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.