2023年10月5日星期四

Vienna Design Week

 9月26 友人們原先諗住去睇 Indiana Jones。點知原來只剩番英文版(齣嘢上咗咁耐,未落畫都偷笑啦),冇人想睇。其中一位問我有乜提議。我話我打算去免費嘅Vienna Design Week。大家都同意(因為冇人有其他意見)。


喺外面種嘢嘅花樽,夠特別。

大麻用得唔好嘥。
以下兩幅都係大麻嘅副產品。

藝術可能都算係設計啦。呢啲睇唔明。


自家種植蔬菜而設計嘅花槽,有蟲蟲分解,又有接雨水嘅桶。
展覽地點係一間摺咗嘅酒店。參展單位可以有自己嘅展廳(房)。




有乜特別嘅碟?
看圖知答案。







簡單嘅設計,變出唔同組合。


姨媽應該係主要贊助商,佢佔咗好幾間房。



葵葉造衫。





呢個真係唔識用筆墨形容。係手握紋??


裝置藝術。地下放滿香草。




會場有講座。我。。。冇聽啦。









超市車仔。

遠睇。



石頭。

18 則留言:

  1. 點解佢地唔想睇英文版?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋英文唔太流利,追字幕會好辛苦。

      刪除
  2. 全部都唔係英文人?你想唔想睇😁

    回覆刪除
    回覆
    1. 本地人嚟㗎佢哋。
      我想睇就一早睇咗啦。哈哈。

      刪除
  3. 王子係社團CEO。
    唔叫人提早陪你過中秋佳節熱鬧下,唔使一個人咁孤00。
    呢度似行家品店。咁我寧願去行IKEA,創意藝術作品更靚、更貼地、可使用。
    葵葉衫都係舊嘢,中國蓑衣(雨褸),走路著草嘅草鞋,農夫擋陽光竹帽,向上司跳 夏威夷草裙。

    回覆刪除
    回覆
    1. 完全冇氣氛,點慶祝。
      呢啲好睇唔好用。
      中國早就走上時代尖端。

      刪除
  4. 咩都有些咁!
    啊哈哈!
    有點雜!

    回覆刪除
  5. 你啲本地朋友係咪都係講high German?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀,個個都講鄉下話㗎。

      刪除
    2. 咁你聽唔聽得明呢?!!

      刪除
    3. 維也納話都OK嘅。其他鄉下話就要估估吓。

      刪除
  6. 近睇幅馬賽克立體畫唔知係乜?!!遠睇就好清楚......特別!!!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.