2023年11月8日星期三

Hohe Wand 行山

10 月 26 國慶假期。假期奧地利人嘅活動就係親親大自然。

友人相約到Hohe Wand。我哋兵分兩路,一啲去攀石,其餘就行山。我當然係跟隨後者啦。


揸車嚟到紅點位,圍住個山頭行。

經過圈養嘅鹿,但係唔知點入去。





呢度山路平坦,幾啱我。最後喺一間餐廳會合攀山嘅團友。食完lunch 繼續行返去停車場。

呢度嘅景點今年新增咗呢個閘口。以前係自助畀入場費架,可能太多人逃票啦。




我嘅下奧地利州嘅觀光卡包呢度。當然入去睇風景啦。(舊年都嚟過)


睇人攀山。






唔記得行咗幾多個鐘嚕。兩三個鐘?

16 則留言:

  1. 其實王子有無試過攀石?

    回覆刪除
  2. 行山阿伯/攀石後生仔,揀對。23號重陽啱行山。

    回覆刪除
  3. 攀石....齋睇。。。。都脚仔。。。軟了!

    回覆刪除
  4. 哈哈行山好吖,可以睇風景,攀石只睇住D石,太激啦唔啱我。🤣

    回覆刪除
  5. 你就算揀後者都少有啦! 不過你近來又做密咗呢啲體力活動

    回覆刪除
  6. 風景好好呀, 一路行一路欣賞都唔會覺得攰呢~

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.