2023年12月21日星期四

Krampus & Nikolaus

話說奧地利嘅傳統喺十二月頭會有兩位傳說中嘅人物 Krampus & Nikolaus會拜訪。

喺某年輕人嘅派對中,佢哋亦有登場。

乖嘅小朋友Nikolaus就會派禮物(傳統係柑同堅果)。曳嘅就會被Krampus 打。
相中Krampus隨着Nikolaus之後。
Krampus 係魔鬼嘅模樣。
12月6 正日Nikolaus 會到你屋企。
因為要就大人返工,所以我哋喺12月5 攪小朋友party。
小朋友們一早知呢日Nikolaus會嚟㗎喇。到真係到咗嘅時候,呢位興奮到喺屋企狂奔。
排排坐等Nikolaus 匯報佢哋今年乖唔乖。

傳統啲禮物會用麻布袋袋住。
現代父母當然會準備埋玩具喺入面啦。
到平安夜小朋友會由Christkindl(另一節日傳統人物,呢度冇聖誕老人)收到大份啲嘅禮物。

9 則留言:

  1. 啲細路會講自己真話嘛😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉?🤣 有無嚇佢哋講大話會甩大牙架😝

      刪除
    2. 唔係自己報呀。係聽Nikolaus講小朋友嘅"成績表"。

      刪除
  2. 東西方教仔都雷同,我哋有丫烏婆拐帶百厭細路。
    我細蚊仔時會掛長襪,等聖誕老豆畀我糖果,個衰鬼搗蛋阿哥換咗個吉,激到我大喊!
    祝 聖誕及新年快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我由細就被教育呢個世界係冇聖誕老人嘅,所以唔會有幻想。

      刪除
  3. 呢個傳統好好喎 , 比小朋友講下一年經歷.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係倒轉呀,係聽Nikolaus對自己嘅評價。

      刪除
  4. 相信現代HK小朋友只知聖誕父母會帶自己出外旅行而不知有其他了, 現代細路真幸福

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,依家啲小朋友真幸福。我個年代係要自己出咗嚟做嘢,儲咗錢先可以第一次去旅行。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.