2023年12月26日星期二

Weihnachtsbäckerei 聖誕烘培

奧地利人過聖誕傳統都會自家製曲奇, 德文有個term "Weihnachtsbäckerei 聖誕烘培" 。

都幾似我哋過年會蒸糕呀,整油器咁。 

今年我就幫友人手。但係我哋只整咗兩款。

聖誕一定會有嘅Vanillekipferl。用手逐條搓。

出爐。
襯熱撈啲混咗雲呢拿糖嘅糖霜中。
另一款常見有一層果jam嘅。
我就額外整咗呢款畀一位小朋友。

14 則留言:

  1. 聖誕快樂 ! 逐條搓要花時間和心機喎 , 我都係覺得卡通公仔做型靜啲 .

    回覆刪除
  2. 舉凡節日 佈置、妝扮、美食、儀式 愈多氣氛愈濃。節日限定最令人回味。
    懶得運動嘅人簡稱懶人,肯幫手令我意外,連小朋友都照顧咁有愛心又細心更加意外,近來變左…

    回覆刪除
    回覆
    1. 我不嬲都好幫得手,對小朋友有愛心又細心㗎啦。

      刪除
  3. 未落糖霜的Vanillekipferl。。。
    好似。。。哈哈!

    回覆刪除
  4. 個曲奇好得呀 (阿毛)

    回覆刪除
  5. 賣相唔錯喎,但會唔會好甜呀.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.